Stvarnost, ideologija, propaganda (+ denar)
Kdor je pozorno sledil dogajanju na
zadnjih dveh sinodah o družini, je lahko opazil, kako se je
spreminjala predloga besedila o istospolno usmerjenih osebah. Šla
je od revolucionarne predloge, se pravi, zelo odprte do istospolnih,
do končnega običajnega, imenoval bi ga, vljudnostnega besedila.
Tresla se je gora, rodila se je miš. Zakaj? Tudi zato, ker se je ob
sinodi zbudil LGBT-aktivizem in preko svetovnih medijev grobo butal v Petrovo skalo. Sinodalnim očetom ob toliki ideološko-propagandni
agresiji ni ostalo drugega, kot da zaprejo komunikativne poti s t.i.
LGBT-srenjo. Tragikomični junak dogodkov tistega časa je bil
poljski duhovnik Krzysztof Charamsa. Tudi njegova gejevsko-aktivistična neumnost je prispevala, da je Cerkev stopila na zavoro.
Kajti danes govoriti o LGBT-stvarnosti
ni lahko. LGBT-stvarnost je opremljena z močno LGBT-ideologijo, ki
vključuje razvpito teorijo spola, in močno LGBT-propagando (glej
sliko zgoraj). Plus denar; oboje ima namreč močno podporo v politiki in kapitalu.
Ideologizirana
LGBT-srenja ne dovoli kakšnih drugačnih pristopov k obravnavanju
LGBT-stvarnosti od onega, ki ga je sama kanonizirala. Ideologizirana
LGBT-srenja dovoli samo pristop B, možnosti pristopa A
ne dopušča. Pristop B pa med drugim pomeni, da ti je pri
obravnavi LGBT-vprašanj dovoljeno se gibati v postmodernih gabaritih
eksistencializma, kulturnega marksizma, strukturalizma in nihilizma, ne pa v gabaritih aristotelovskega in tomističnega realizma.
LGBT herezije
V prejšnjem tozadevnem blogu (Mavrično, rdeče, rjavo I.) sem
omenjal feministke TERF, ki zagovarjajo naravno ženskost in žensko
bistvo, zato pa so v konfliktu s trenutno sila moderno TRANS
zapovedjo. Filozofsko gledano, iz feministične in gejevske scene
štrlijo ven, kot bi štrlel ven Aristotel, če bi ga postavili v vrt
nihilizma in relativizma. Denimo, četudi si zagovornik LGBT-pravic,
trdno pa zagovarjaš, da sta naravna spola dva – nič več in nič
manj kot dva: moški in ženski -, si za ideologizirano LGBT-srenjo zlahka LGBT-heretik.
Da ne omenjamo zdrsa LGBT-gibanja v
skrajno levičarstvo. Mavrično je postalo rdeče – rdeče, ki pa z
željo po nadzoru na ljudmi (kontrola socialnih omrežij, vstop v
šolstvo,...) že teži v rjavo, v glajhšaltungo jutrišnjega dne.
LGBT protiverskost
Ni še konec melodrame. Tu je odnos
ideologiziranega LGBT-aktivizma do religije. Še pomnite eno izmed
ljubljanskih Parad ponosa kmalu po l. 2000, ko je nek slovenski
duhovnik napovedal, da bo na Paradi pozdravil geje in lezbijke? …
Naj gre ali naj ne gre? V razpravo sem kot urednik takrat zelo aktivnega internetnega RKC-foruma bil še kako vpet. Mnenja so bila deljena. Danes ne bi bila več.
Dajmo na stran LGBT-problematiko, imperativ je ta, da duhovnik na
boljkone protiverski prireditvi nima kaj iskati?
Kakšna LGBT-manifestacija kaže več
verskih simbolov kot farna procesija. Ne z namenom čaščenja,
temveč z namenom provokacije in žaljenja. Celoten Balkan je bil
letošnje poletje v luftu zaradi nekega grškega paradnika (na sliki
spodaj), ki je svojo kiklco dal poslikati s podobo sv. Nikolaja
(Miklavža). Najprej rečemo, češ čudak! Nato pomislimo na druge
podobne protiverske feministične (skakanje polnagih Femen plačank
po oltarjih) in LGBT-ekscese ter na to, da organizatorji Parad nič ne
storijo, da jih ne bi bilo.
vir: Twitter |
Po dostojevskovsko smo vedno znova tam, kjer se človeški duh neverjetno skondenzira: pri vprašanju
Boga!
Monoteistični pogled: upreti se
Stvarniku
Teološko gledano gre pri LGBT-ekstremizmih in njihovemu trku z religijami, zlasti zaradi teorije spola,
za nadaljevanje in razvoj vedno istega upora proti Bogu Stvarniku.
Težava z določenostjo in lastnim bistvom je v duhovni globini težava z Določevalcem. Zanikaš Določevalca, zavrneš
njegov dar, zdaj si bog ti in že smeš sam sebe določati po mili
volji,... Že je tu hecna ideja, ki hoče postati dogma: da ni moškega in ženske, da je vsak spola, ki si ga namisli v
glavi. Človeškost je plastelin, ki ga gneteš, kot ti paše, vse do
trans-humanizma, ko več ne priznavaš meje med človekom in živaljo,
človekom in strojem.
Če smo že pri tem. Pomnite razvpite
oraklje takrat še nadškofa Rodeta o ateistih in o psih
ovčarjih? Najprej so »zagovorniki človekovih pravic« prerokovalca popljuvali, da so ostali brez
sline v ustni votlini, čez nekaj let so več ali manj isti »zagovorniki človekovih pravic« delili visoke
nagrade onim, ki so prerokovalčevo prerokbo uresničevali v soju
žarometov. V mislih imam performans Maje Smrekar, ki doji
pse, kar lahko razumemo kot raz-človečenje naslednje stopnje
(kapitalu še kako po volji) in kot triumf ateizma, v smislu brisanja
Stvarnika, darovalca življenja.
Monoteizem jih žuli. Judovstvo, islam in krščanstvo so tako skupaj na udaru LGBT-ideologije. Manj pa ta udar čuti vzhodnjaška religioznost z energetskim Enim, ob katerem smo posamezniki samo začasna pojavnost. Z energetskimi pojavnostmi se je moč poigravati (in vzhodnjaška Stalin ter Mao Cetung sta se), z od Jahveja-Alaha-Gospoda ustvarjenimi samostojnimi osebami se ni mogoče poigravati.
Krščanski pogled: ukrasti
Odrešeniku odrešenje
LGBT-ideologija in propaganda poleg obče monoteistične v podtalju predstavljata tudi bolj interno krščansko dramo - tipično zahodno dramo. Gre za poskus dokončnega
izrinjanja krščanstva, se pravi, Kristusa iz naše civilizacije. O
Kristusu je apostol Pavel zapisal:
Ni ne Juda ne Grka, ni ne sužnja ne svobodnjaka, ni ne moškega ne ženske: kajti vsi ste eden v Kristusu Jezusu. (Gal 3,28)
Edinost Juda in Grka (konec sovraštva
med narodi), edinost sužnja in svobodnega (konec izkoriščanja in
sovraštva med socialnih stanovi), edinost moškega in ženskega
sveta (konec zapostavljanja iz naslova spolnih razlik) se
uresničujejo vsled Kristusovega križa in vstajenja. Tako Pavel.
Cilj zdajšnje kulturne revolucije pa
je narediti Kristusovo samopodaritev brezpredmetno in dokazati, da je
odrešujoča edinost človeštva možna mimo Božjega učlovečenja
in križa. In sicer po poti intelektualnega naprezanja elit,
kulturnega inženiringa in, če nanese, brezkompromisne rabe politične moči.
To je tista surova tekmovalnost s
Kristusom, tista kraja Kristusovega odrešenja, ki jo je samo genij à la Dostojevski mogel uvideti
in ubesediti. V Karamazovih ima Veliki Inkvizitor (vsaka ideološka
nadoblast) svoj monolog pred Ujetnikom (Kristus). V zagovor svojega
vladanja in manipuliranja ljudskih množic med drugim pove:
Kajti potreba po vesoljnem zedinjenju je tretja in poslednja muka človeštva.
»Vesoljno zedinjenje je vaše poslednje hrepenenje. Zakaj se torej upirate, ko brišem vsako razliko med vami, vam dovolim le eno miselnost in vas vse oblačim v enake rjave cunje?« nam bo kmalu rekel mavrični Mao Cetung.