torek, 12. maj 2020

Politika&Mediji vs. Povest o dobrih ljudeh


Od Stare zaveze in od grških filozofov naprej vemo, da močna vznemirjenost, močna želja, nagnjenje k spopadu potrebujejo nadzor uma in moralnega zakona. Če strasti prepustimo glavno vlogo, zagotovo pride do popačene zaznave sočloveka in sveta, prej ali slej tudi do krivičnih in zlih dejanj.

Politična strast je tako kot vsaka druga strast: sama po sebi še ni zlo, le moralne presoje ne sme zamegliti. Če je v določeni skupnosti vodilna politična strast – in kar naprej le ona –, je ta skupnost venomer v psihološkem stanju državljanske vojne. Politika neha biti umetnost vodenja k skupnemu dobremu in se skrči na (samo)uničujočo dinamiko spopada.

V Sloveniji ob koncu koronavirusne krize obstaja velika nevarnost, da bo zaradi politične strasti prišlo do močno popačene zaznave sedanjega trenutka.

Koronavirusna kriza je namreč napisala čudovito povest o dobrih ljudeh. V času preizkušnje s koronavirusom je ogromno ljudi pokazalo visoko raven odgovornosti in dostojnosti, nekateri tudi nepričakovano junaštvo. Vse to je velik moralni kapital za naprej. Ob dobrih ljudeh se človeku poveča ponos, v tej deželi počuti se varnega, tudi veselega, preizkušenj, ki še pridejo nad narodni kolektiv, se manj boji ali pa sploh ne.

Žal pa politično sektaštvo, ki je zaobjelo tudi mnoge slovenske medije, povesti o dobrih ljudeh ne pusti, da bi se povedala. Pogled nekaterih, ki so kakšni od politični ideologij vdani kot goreč vernik svojemu božanstvu, je opijanjen in zdivjan do mere, da trenutne povesti o dobrih ljudeh niti ni sposoben videti.

Ni še prepozno. Povest o dobrih ljudeh se še ni odpeljala mimo. Brzdajmo politično strast, berimo in poslušajmo zgodbo, ki se je pravkar zgodila!

Sočustvujmo z onimi, ki so v tej pandemiji izgubili koga najdražjih. Pustimo, da bolniki povedo, kaj so dali skozi. Z velikim spoštovanjem nato poslušajmo zdravstvene delavce; tako one v skafandrih, ki so se na intenzivni negi borili za življenje obolelih, kot one v menedžmentu, ki so se morali znajti z malo sredstvi in sprejemati nelahke odločitve. Zahvalimo se odgovornim iz različnih ustanov in uprav, ki so ukrepali profesionalno in pogumno; denimo, uradnikom, ki so sprejeli odločitev za odpoved Bocellijevega koncerta. Spomnimo se naših Primorcev, saj se je ravno Primorska izkazala za tamponsko cono, ki je verjetno preprečila, da bi se epidemija, ki je imela epicenter v sosednji severni Italiji, močneje razširila med nas. Povest o dobrih ljudeh, ki je velik narodni moralni kapital za naprej, smo nenazadnje vsi mi, navadni ljudje, ki smo z odgovornostjo za skupno dobro ždeli v karanteni.


*  Komentar je najprej izšel v tedniku Družina (19/2020, rubrika Logos) pod naslovom Bo povedana povest o dobrih ljudeh? Foto: Bergamo te dni: merjenje telesne temperature ob vstopu na pokopališče (Twitter, Sarah Greenhalgh) 


8 komentarjev:

  1. Odlično napisano Branko! Vse je totalno, v piko. In TO je duhovnik.

    Bi pa vseeno še nekaj dodal, naj ne bo zamere na koncu. Od malega me je mučila hinavščina ljudi, ki so, ko so videli dva pretepajoča se, rekli, da sta oba enaka. Bil sem tudi sam v taki situaciji, in ta krivica peklenskih "dobromislečih" ter tudi vernih, me je vedno žrla, najmanj eno uro vsakič.

    Slovenskega kmeta je napadel divjaški partizan, ker je bil nekoč prej len hlapec in ni prišel do kmetove hčere. Zdaj pa je z bando udaril, ponoči, ubil kmeta, razbil ženo, razgnal otroke in ugrabil hči. Tri dni so jo mučili v hostah, potem je izginila. Za njo so ostali le še njeni kriki.

    Starejši brat je šel k dom-branilcem po puško. Ker je imel še nekaj ljudi za obvarovat. Pa ti pridejo dušebrižni pokvarjenci, in vpijejo, da je ista drhal. Torej: eden ima denarnico na riti, drugi mu jo puli, in ko se sredi Ljubljane spopadeta, tudi na tleh - sta za mimoidoče oba ista bedaka. Barabi!!

    To je ta problem mnogih "dobrih ljudi". Tako zelo so pokakani v svojih srcih, da celo "dobro državo" delajo iz tega, pa Jezusa Kristusa zlorabljajo - ZLO PA SE NEMOTENO ŠIRI NAPREJ.

    Pravi dobri ljudje so bojeviti v srcih, a imajo hladen razum. Kot boksarji na OI. Lažni "dobri ljudje" pa so gnilih src in potem še gnilega razuma, in zaradi tega imamo zdaj, po 80 letih:

    - državo in narod brez enega samega svetnika;
    - državljane, ki so v srcu pretežno ateistični (levi), četudi se deklarirajo (70% menda), da so kristjani, celo katoliki.
    - Imamo ateistično združbo, ki ji ukrepi Janševe vlade rešijo stotine življenj, in ji darujejo denar za lažje preživetje, pa vendar želijo razvrat v državi, razkol, revolucijo ... Seveda bodo zaradi tega obnašanja dolgoročno izgubili vse, ker jim je do sedaj na račun naroda zlahka prihajalo na pladnju. Ker Gospodu se nehvaležnost gnusi.

    Pravi človek je strasten človek, ker ima ČUSTVO v srcu - in to čustvo je LJUBEZEN. To čustvo pa do neke mere nadzira s kultiviranim razumom, ki postaja Božji razum, če se Ljubi Gospoda, ki je Kristus. Uboge teološke pare in tudi njih slušatelji pa mislijo, da je razum nad čustvom, zato se zelo po starogrško nadzirajo vsakršnega čustva. Recimo stoike sem nekoč dobro predihal. Naša duhovščina pa Platona itd. Sveti Tomaž Akvinski, krojač katoliške filozofije, je celo od Aristotela jemal snov in jo predeloval v katoliški kvasec. A s stališča svetosti vsakdanjega življenja in praktičnosti za ljudstvo, so vsi ti misleci bolj kot ne navadne zgube. Svoje strasti si hladijo s filozofiranjem (= špekuliranjem), namesto da bi si strast še pognali po žilah, a kontrolirano s križem na svojem hrbtu.

    Zato ni praktično NOBENE koristi od mislecev, teligentov in teologov, tudi mnogih visokih klerikov, KO PRIDE ČAS STISKE. Nekaj bledični momljajo, ne zavedajoč se, da moč Življenja izhaja iz plusa in minusa, iz nasprotij, iz boja za Resnico in Svobodo, torej boja iz Besede in za Besedo, ki je Kristus. Kristus pa ni, kot SŠK poudarja zadnjih 25 let, IZNAD dobrega in zla, ampak je vedno POLEG in ZNOTRAJ boja za Dobro. A tega naša zadnja kolekcija 'apostolskih naslednikov' še ni jemala. Je videti. Trudi se, vendar sveča ji plahni. In prav tako večini slovenskih intelektualcev.

    Beda, beda, beda razuma, če je sicer gojen, ni pa Kristusov in ni tudi bojevit!

    No, vsaj en živ človek daleč naokoli, vsaj eden, pa le je. Tako se bori za DOBRO, tako se Gospoda kliče v jarem:

    https://www.gov.si/novice/2020-05-11-vojna-z-mediji/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pozdravljeni, z veseljem vam sporočam pravo posojilno podjetje, pri katerem lahko hitro pridobite posojilo. Zaupanja vrednim strankam ponujamo vse vrste posojil z obrestno mero 3%. Če potrebujete posojilo, nas kontaktirajte Pošljite nam e-pošto: Michealbensonloanagency@gmail.com, kontaktirajte@Michealbensonagency.com
      Obrazec za prijavo posojila in ga vrnite, obiščite našo spletno stran: https://michealbensonagency.com/,Whatsapp: +593962046134.

      Polno ime .................

      Leta ..............

      Država ..................

      Znesek posojila. ..................

      Trajanje ..........................

      Izbriši
  2. Molimo:

    PESEM KLENEGA SLOVENCA

    Pridi, pridi Gospod,
    v jarem, ki Si mi dal ga na pot!

    Kaj bi se oziral
    kaj kompliciral,
    tu vlečem kot nor,
    Gospod, pridi dol!

    Saj vidiš moj znoj,
    saj čuješ moj boj,
    mi torej JE mar -
    in Ti si Vladar.

    Poleg zdaj stopi,
    pripni se opas,
    naj zemlja zastoka,
    je zdaj tu ta čas.

    Potna ti sraga
    spet bo spolzela -
    od kapljice Tvoje
    dežela vzcvetela!

    OdgovoriIzbriši
  3. Pozdravljeni, se soočate s pravočasnimi finančnimi izzivi?
    Sem Susan Benson, sem posojilodajalec in tudi finančni svetovalec.

    Glede na gospodarsko stagnacijo, ki jo svet doživlja zaradi nastajajočega virusa Corone, s prisotnostjo denarnega presežka v naši instituciji želimo pospešiti kroženje denarja s financiranjem strank s posojilom v Evropi in zunaj nje.

    Ali potrebujete nujno posojilo za začetek podjetja, nakup hiše ali avtomobila? Potrebujete posojilo iz drugih osebnih razlogov? Če to berete in veste, da potrebujete finančno podporo, se obrnite na moje podjetje. Ponujamo vse vrste posojil, tako zavarovana kot nezavarovana posojila. Z nami lahko stopite v stik preko e-pošte: sunshinefinancialgroupinc@gmail.com ali mi pošljete sporočilo neposredno na WhatsApp preko: +447903159998 in prejmite odgovor v trenutku.

    Smo celovito podjetje za finančne storitve in smo zavezani, da vam bomo pomagali izboljšati svoje dolgoročne in kratkoročne finančne cilje.

    Lastnosti in ugodnosti;
    * Udobnost - za posojilo lahko zaprosite kadarkoli in kjer koli.
    * Fleksibilni znesek - Odločite se, koliko želite izposoditi.
    * Hitro neposredno financiranje - prejmite posojilo v 24 urah po odobritvi.
    * Fleksibilna obrestna mera 3,0%.
    * Visoke odobritve
    * Dobite možnost, da izberete datum vračila, tedensko, mesečno ali letno, v trajanju 1-30 let.
    * Enostavna spletna aplikacija.
    * Prilagojena navodila in strokovno znanje.
    * Brez skritih stroškov

    Številni ljudje zaradi nekaterih razlogov tako težko dobijo posojilo pri lokalnih bankah ali drugih finančnih zavodih.

    Če resnično potrebujete rešitev za svoje finančne izzive, samo pišite mojemu podjetju, da vam bomo pomagali s posojilom. Pomagali smo številnim posameznikom in organizacijam, ki se po vsem svetu soočajo s finančnimi težavami. Ko se prijavite pri nas, se prijavite pri zaupanja vrednem podjetju, ki skrbi za vaše finančne potrebe, naša najpomembnejša prednostna naloga je vaša finančna stabilnost in za vas boste poskrbeli skozi celoten postopek.

    Za več informacij o naši ponudbi za posojilo nam vljudno pošljite svojo posojilo preko:
    E-pošta: sunshinefinancialgroupinc@gmail.com ALI;
    WhatsApp: +447903159998

    OdgovoriIzbriši
  4. Pozdravljeni in dobrodošli pri globalnih posojilnih storitvah Spotcap, moje ime je Claudia Klein, posojilodajalec sem in tudi posojila.

    Ali nujno potrebujete finančno okrepitev? potrebujete posojilo za različne namene? če je vaš odgovor pritrdilen, vam svetujem, da se obrnete na moje podjetje prek | spotcapglobalservices@gmail.com | ali nam sporočite na WhatsApp: +4915758108767 | in imate posojilo na svojem računu v 24 urah, ker nudimo odlične posojilne storitve po vsem svetu.

    Ponujamo vam vse vrste posojil (osebni posojilo, posojilo za podjetja in številne druge), ponujamo tako dolgoročne kot tudi kratkoročne posojila, poleg tega pa si lahko izposodite do 15 milijonov evrov. Moje podjetje vam bo pomagalo doseči različne cilje s široko paleto posojilnih izdelkov.

    Vemo, da je bilo pridobivanje zakonitega posojila vedno velik problem Posamezniki, ki imajo finančne težave in jih potrebujejo rešitev, veliko ljudi zaradi visokih obresti tako težko pridobi posojilo za lastniški kapital od svojih lokalnih bank ali drugih finančnih institucij. stopnja, nezadostno zavarovanje, razmerje med dolgom in dohodkom, nizek kreditni rezultat ali kateri koli drug razlog.

    Ni več čakalnih dob ali stresnih obiskov bank. Naša storitev je na voljo 24/7 - dobite lahko posojilo in dokončate svoje transakcije, kadar koli in kjerkoli jih potrebujete.

    Nudimo 24 urne storitve posojila svetovnega razreda. Za poizvedbe / vprašanja? - Pošljite e-pošto na | spotcapglobalservices@gmail.com | ali nam sporočite na WhatsApp: +4915758108767 | & Prejeti odgovor v trenutku.

    Tvoja družina, prijatelji in sodelavci ne potrebujejo vedeti, da imate malo denarja, preprosto nam pišite in prejeli boste posojilo.

    Vaša finančna svoboda je v vaših rokah!

    OdgovoriIzbriši
  5. KAKO sem dobil posojilo od te velike družbe

    Pozdravljeni, dragi moji, jaz sem Linda McDonald, trenutno živim v Austinu Texas, ZDA. Trenutno sem vdova s ​​tremi otroki in sem aprila 2020 obtičala v finančni situaciji in potrebovala sem refinanciranje in plačilo računov. Poskušal sem iskati posojila pri različnih posojilnih podjetjih, zasebnih in podjetniških, vendar nikoli z uspehom, in večina bank mi je zavrnila kredit, ne polni plena tistim vražam tam, ki jim pravijo posojilodajalca, vsi so prevara, vse kar želijo je vaše denarja in od njih ne boste več slišali, da so mi to storili dvakrat, preden sem spoznal gospoda Davida Wilsona, najbolj zanimiv del tega je, da mi je posojilo preneslo v roku 74 ur, zato vam bom svetoval, da se obrnete na gospoda Davida, če vas zanima posojilo in ste prepričani, da mu boste lahko pravočasno odplačali, se lahko obrnete nanj po e-pošti ……… (davidwilsonloancompany4@gmail.com) Brez kreditnega preverjanja, nobenega ponudnika, ki ima samo 2% obrestno mero in boljše odplačilne načrte in Če se morate obrniti na katero koli podjetje glede zavarovanja posojila brez zavarovanja, se danes za svoje posojilo obrnite na gospoda Davida Wilsona.

    Ponujajo vse vrste posojil.
    Kratkoročno posojilo (5_10 let)
    Dolgoročno posojilo (20_40)
    Posojilo za medijski termin (10_20)
    Ponujajo posojilo
    Posojilo za dom ............., Poslovno posojilo ........ Dolžniško posojilo .......
    Študentsko posojilo .........., Posojilo za zagon podjetja
    Poslovno posojilo ......., posojilo podjetja .............. itd
    E-pošta .......... (davidwilsonloancompany4@gmail.com)
    Ko gre za finančno krizo in posojilo, potem je posojilo David Wilson finančno, prosim, povejte mu, da vas gospa Linda McDonald usmerja v dobro srečo ................... ….

    OdgovoriIzbriši
  6. Če se pravilno predstavim, sem gospod Michael Benson zasebni posojilodajalec, dam najmanj 5000 EUR posojila ali njegovo protivrednost v drugih valutah za kakršen koli znesek posojil po obrestni meri 3%, to je finančna priložnost za vaše vrata, hitro dobite posojilo do leta 2021. Tam zunaj je toliko ljudi, ki iščejo finančne priložnosti ali pomoč za vogalom in v krajih, pa je še vedno ne dobijo, toda tukaj je. Priložnosti za financiranje na vašem pragu in kot take si ne morete privoščiti, da bi to priložnost izpustili. Ta storitev je namenjena ljudem, podjetjem, poslovnežem in ženskam ter ima na voljo poljuben znesek za več informacij. Pišite nam po e-pošti: MICHEALBENSONLOANAGENCY@GMAIL.COM, kontaktirajte@Michealbensonagency.com
    Obrazec za izposojo in ga vrnite, obiščite naše spletno mesto: https://michealbensonagency.com/,Whatsapp: +593962046134.

    Polno ime .................

    Zasebna telefonska številka ................

    Država ..................

    Naslov ................

    Država ...............

    Leta ..............

    Prijavili ste se prej ali ne. .............

    Država ..............

    Znesek posojila. ..................

    Obdobje izposoje ................

    Poklic .................

    Mesečni prihodek .....................

    V znak priznanja za te podrobnosti vam bomo poslali soglasje z rokom odplačevanja, in če sprejmete določila in pogoje, boste lahko po odobritvi dobili posojilo, odvisno od resnosti, nujnosti in zaupanja, ki ga imamo za vas.
    Čakam na vaš hiter odgovor.

    Lep pozdrav

    Micheal Benson.

    OdgovoriIzbriši
  7. Moje ime je Mark, prihajam iz Slovenije. Vsem želim povedati, če potrebujete pravo posojilo. posojilo Credit Institutions je pravo podjetje za prijavo, saj sem nekaj dni potreboval denar in sem iskal posojilo na spletu. Videl sem podjetje in zaprosil sem za to. Moje podjetje me je 2-krat ogoljufalo za denar. Bil sem tako žalosten, ker Za to sem potreboval denar. Odločil sem se, da poiščem drugo podjetje in zaprosil sem pri drugem podjetju, ki mi je isto podjetje tudi reklo, naj položim denar, kar sem tudi storil, in nikoli nisem dobil posojila. Bilo mi je všeč, kaj se mi dogaja, ker potrebujem nujno denar za nakup hiše, ker če ne pridem kmalu domov, bo moj najemodajalec mene in mojo družino pregnal stran od njegove hiše, zato sem moral dobiti svojo hišo. Ko sem znova iskal, sem videl to podjetje Posojilne kreditne institucije. Videl sem, da je veliko ljudi pričalo o tem podjetju, da je podjetje res odlično, zato sem se sprva bal prijaviti, ker sem dvakrat goljufal, zato sem si rekel, naj poskusim in vidim če je bilo to podjetje resnično, sem se prijavil. Ko sem zaprosil, so mi povedali vse, kar moram storiti, še vedno sem bil prestrašen, vendar sem jim zaupal in zagotovili so mi, da bom v 5 dneh dobil posojilo. Od svoje banke sem prejel obvestilo, da je na mojem bančnem računu znesek 110.000 evrov in bil sem zelo vesel. To sporočilo pišem na spletu, zdaj pa je to podjetje pomagalo tudi dvema mojima bratoma, tako da vsakemu posebej, če potrebujete pravo posojilo. posojilne kreditne institucije je pravo podjetje, pri katerem lahko zaprosite. stopite v stik z njimi samo po e-pošti ali prek e-pošte: ( loancreditinstitutions00@gmail.com ) pošljite jim sporočilo na WhatsApp: +393512114999

    OdgovoriIzbriši