sreda, 1. april 2015

S skavti na Križev pot


+ + +

O Gospod, ki si odpuščal, ko si visel na križu, prosim Te,
odpusti mi in me uči odpuščanja.
Naj se v tem kratkem Križevem potu,
ki upodabljajo bratje in sestre skavti,
srečata moje kesanje in Tvoje odpuščanje. Amen.



Odpusti mi, Gospod,
ker sem nekatere ljudi po krivem dolžil hudobnih naklepov,
čeprav so hoteli dobro.
Odpusti mi, ker sem bil tiho,
ko so po krivem obsodili nedolžnega človeka.



Odpusti mi Gospod,
ker sem sodrugu naložil svoja bremena.
Prosim Te,
da se ne bi bal preizkušenj življenja.



Odpusti mi,
ker sem privoščil bližnjemu padec.



Odpusti mi, Gospod,
kadar sem se sramoval svoje matere,
svoje grude, svoje domovine. 



Prosim te, Gospod,
da bi Ti zmogel pomagati nositi križ,
ki bi ga sicer morala tovoriti ne Tvoja
ampak moja ramena.



Odpusti mi, ker sem se tolikokrat zbal,
da bi se Tvoje obličje vtisnilo
v sredo moje duše.
Naj me spomin na Tvoje trpljenje
ne plaši temveč krepi. 



Odpusti mi, dobri Gospod, ker sem gledal padce drugih
in ostal na udobni razdalji.



Odpusti mi, ker sem se norčeval iz žensk
in pristajal na laž o moški večvrednosti.



Daj mi moči, da vstanem in grem naprej,
četudi utrujen in nezaupljiv
zaradi mojih vedno istih napak in grehov. 



Nauči me odpustiti tistim,
ki mi pogosto dajejo piti čašo svoje jeze in žolča
.
Odpusti mi,
ker jim rad vračam z mojo jezo in žolčem.



Odpusti mi,
ko pribit v nemogoč in boleč položaj,
izgubljam vero v rešenje.



Odpusti mi, umirajoči Bog,
da sem tolikokrat mirno jedel svoj večerni sendvič
med gledanjem televizijskih poročil o nedolžno pobitih. 



Odpusti mi, ker,
kadar mi položiš v naročje trpljenje in smrt drugih,
ne znam biti tolažnik in glasnik upanja.



Odpusti mi, v grob položeni Gospod,
ker sem prečkal pokopališče,
ne da bi zmolil za svoje brate in sestre,
ki tam čakajo name,
da bi potem vsi skupaj čakali blaženi dan Vstajenja.



+ + +



Hvala skavtski skupini Rakova Steza 1,
da sem smel na svojem blogu uporabiti slike s Križevega pota,
ki smo ga po skavtski metodi opravili 28. februarja tega leta
v gozdu blizu Nove Cerkve.

Ni komentarjev:

Objavite komentar