sreda, 11. marec 2020

Koronavirus, klic iz Milana


Prijatelji iz Milana - iz fare, kjer sem nekoč kaplanoval - naj bi te dni prišli na kratek oddih na Štajersko. Kot običajno: nastanitev v Zrečah, izlet na Pohorje, gobova juha v gostišču Smogavc, malo po Frankolovem, malo pri znancih v Žalcu, morda kak poldnevni izlet na Ptuj ali v Maribor.

Nič od tega. Karantena.

Včeraj me pokliče Antonella, sicer socialna delavka v predmestju Milana, in mi pove, da jih ne bo in da so zaradi koronavirusa zaprti vsak v svoji hiši. No, v glavnem zaprti. Gredo tudi kdaj ven. Kakšen skok v službo, v trgovino. 

Situacija je nadrealistična, razloži. Predvčerajšnjim je umrla njihova teta, ki živi v sosednji hiši. Umrla je doma, vzrok smrti ni bil koronavirus. Domači župnik, moj klaretinski sobrat Massimo, je prišel takrat, ko je pogrebna služba prinesla krsto iz hiše. Ob prisotnosti najbližjih je zmolil in blagoslovil pokojnico. Mrtvaški kombi je krsto naložil in odpeljal - in to je bilo vse, kar se pogreba tiče. Nobene zadušnice, nobene sedmine, nobenih skupnih molitev za rajno.

Ulice so prazne. Gasilci in civilna zaščita pomagajo nadzirati situacijo. Ljudje so vprašani, kam gredo. Če jih je kaj več na kupu, jih gasilec opozori, naj se razidejo.

Virusa se bojijo, saj se je izkazal za silno nepredvidljivega. Vsak ima občutek, da lahko zboli. Zavedajo se, da ga je moč premagati s higieno, predvsem pa z disciplino, ko si čim več doma, čim več vstran od drugih ljudi. Ker so Italijani podvojeno socialna bitja, jim je takšno življenje podvojena žrtev.

Antonella pove, da ima zadeva s koronavirusom tudi nekaj modrih sporočil. Prvo, kar vsi opazijo, je, da je te dni zrak čist, prijeten - zrak za dihat s polnimi pljuči. Šele zdaj se ona in prenekateri Milančani zavedajo, kako s svojim načinom življenja onesnažujejo in kako noro hiter je njihov vsakdanjik. Koronavirus jih posredno uči, da se bo potrebno ustaviti. Živeti se da tudi bolj počasi in bolj preprosto.

Naslednje, kar se jim dogaja, je, da je družina zdaj res veliko skupaj. Cele dneve drug ob drugem, cele dneve čas za pogovor, za pomoč pri hišnih opravilih, za kakšno že pozabljeno namizno igro.

Koronavirus in duhovnost. Koronavirus se dogaja v postnem času. Opominja na minljivo in negotovo življenje slehernika - to je postno. Hrepenenje po veliki noči je letos močno, kot še nikoli, pove Antonella.


* Na sliki: te dni so v mestu Varese v Lombardiji na tak način naredili skupno fotografijo ob podelitvi diplom novim medicinskim sestram. Vir: FB Lorenzo Tosa.

8 komentarjev:

  1. Strah pred novo boleznijo, ki prijateljuje z ugašanjem ognja življenjske prasile v naših srcih, postavlja na preizkušnjo dar vere. Ker novi virus duši naše zemeljsko dihanje, moramo pod nujno okrepiti naše duhovno dihanje (vdih: zajeti zrak in se potopiti v globine božje Besede, moliti z jezikom srca in se odpovedati zlu in grehu- izdih). Ker je virus produkt zla, je njegova topnost v neškodljivo seme, z duhovnim dihanjem zagotovljena.

    OdgovoriIzbriši
  2. V razmislek ob tej življenjski preizkušnji

    POD KRIŽEM


    Veš, popotnik, ki greš mimo,
    kdo jesen nam da in zimo?
    Kdo pomlad in kdo poletje,
    kdo med trnjem žlahtno cvetje?

    Kdo drevesa v vetru maje,
    kdo rast zrnu, trti daje?
    Kdo preskuša te v življenju,
    kdo tolaži te v trpljenju?

    Kdo na lice smeh izvabi,
    kdo žalitve vse pozabi?
    Kdo ti razsvetljuje um?
    Kdo ti vliva strah, pogum?

    Kdo srce ti v sreči greje,
    kdo radost po svetu seje,
    kdo življenja pot ti vodi,
    kdo ves čas ob tebi hodi?

    Kdo mladost ti vso poklanja
    Kdo v starosti te ohranja?
    Kdo življenja nitke kuje,
    smrti - kdo zapoveduje?

    To je On, ki je Ljubezen,
    gospodar višav in brezen!
    On, ki je odrešil svet,
    glej, pred tabo je razpet.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kdor to pesem je spisal,
    Jo od Nekoga je slišal.

    Tega človeka strah ni
    in nikogar se ne boji,
    kajti Gospod Jezus v njem živi


    Ljudje, k srcu si vzemimo to pesmico,
    da kdor zaupa Vanj,
    se nič mu ne zgodi.

    Če pa že tako naneslo bo
    ju hu, potem domov gremo.

    Janez

    OdgovoriIzbriši
  4. Pozdravljeni, se soočate s pravočasnimi finančnimi izzivi?
    Sem Susan Benson, sem posojilodajalec in tudi finančni svetovalec.

    Glede na gospodarsko stagnacijo, ki jo svet doživlja zaradi nastajajočega virusa Corone, s prisotnostjo denarnega presežka v naši instituciji želimo pospešiti kroženje denarja s financiranjem strank s posojilom v Evropi in zunaj nje.

    Ali potrebujete nujno posojilo za začetek podjetja, nakup hiše ali avtomobila? Potrebujete posojilo iz drugih osebnih razlogov? Če to berete in veste, da potrebujete finančno podporo, se obrnite na moje podjetje. Ponujamo vse vrste posojil, tako zavarovana kot nezavarovana posojila. Z nami lahko stopite v stik preko e-pošte: sunshinefinancialgroupinc@gmail.com ali mi pošljete sporočilo neposredno na WhatsApp preko: +447903159998 in prejmite odgovor v trenutku.

    Smo celovito podjetje za finančne storitve in smo zavezani, da vam bomo pomagali izboljšati svoje dolgoročne in kratkoročne finančne cilje.

    Lastnosti in ugodnosti;
    * Udobnost - za posojilo lahko zaprosite kadarkoli in kjer koli.
    * Fleksibilni znesek - Odločite se, koliko želite izposoditi.
    * Hitro neposredno financiranje - prejmite posojilo v 24 urah po odobritvi.
    * Fleksibilna obrestna mera 3,0%.
    * Visoke odobritve
    * Dobite možnost, da izberete datum vračila, tedensko, mesečno ali letno, v trajanju 1-30 let.
    * Enostavna spletna aplikacija.
    * Prilagojena navodila in strokovno znanje.
    * Brez skritih stroškov

    Številni ljudje zaradi nekaterih razlogov tako težko dobijo posojilo pri lokalnih bankah ali drugih finančnih zavodih.

    Če resnično potrebujete rešitev za svoje finančne izzive, samo pišite mojemu podjetju, da vam bomo pomagali s posojilom. Pomagali smo številnim posameznikom in organizacijam, ki se po vsem svetu soočajo s finančnimi težavami. Ko se prijavite pri nas, se prijavite pri zaupanja vrednem podjetju, ki skrbi za vaše finančne potrebe, naša najpomembnejša prednostna naloga je vaša finančna stabilnost in za vas boste poskrbeli skozi celoten postopek.

    Za več informacij o naši ponudbi za posojilo nam vljudno pošljite svojo posojilo preko:
    E-pošta: sunshinefinancialgroupinc@gmail.com ALI;
    WhatsApp: +447903159998

    OdgovoriIzbriši
  5. Če se pravilno predstavim, sem gospod Michael Benson zasebni posojilodajalec, dam najmanj 5000 EUR posojila ali njegovo protivrednost v drugih valutah za kakršen koli znesek posojil po obrestni meri 3%, to je finančna priložnost za vaše vrata, hitro dobite posojilo do leta 2021. Tam zunaj je toliko ljudi, ki iščejo finančne priložnosti ali pomoč za vogalom in v krajih, pa je še vedno ne dobijo, toda tukaj je. Priložnosti za financiranje na vašem pragu in kot take si ne morete privoščiti, da bi to priložnost izpustili. Ta storitev je namenjena ljudem, podjetjem, poslovnežem in ženskam ter ima na voljo poljuben znesek za več informacij. Pišite nam po e-pošti: MICHEALBENSONLOANAGENCY@GMAIL.COM, kontaktirajte@Michealbensonagency.com
    Obrazec za izposojo in ga vrnite, obiščite naše spletno mesto: https://michealbensonagency.com/,Whatsapp: +593962046134.

    Polno ime .................

    Zasebna telefonska številka ................

    Država ..................

    Naslov ................

    Država ...............

    Leta ..............

    Prijavili ste se prej ali ne. .............

    Država ..............

    Znesek posojila. ..................

    Obdobje izposoje ................

    Poklic .................

    Mesečni prihodek .....................

    V znak priznanja za te podrobnosti vam bomo poslali soglasje z rokom odplačevanja, in če sprejmete določila in pogoje, boste lahko po odobritvi dobili posojilo, odvisno od resnosti, nujnosti in zaupanja, ki ga imamo za vas.
    Čakam na vaš hiter odgovor.

    Lep pozdrav

    Micheal Benson.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zdravo vsi ,
    Jaz sem Rebeka iz Ljubljane in želim samo izraziti globoko zahvalo Cooprative Rosselli za njihovo iskrenost, odprtost, preglednost, resnicoljubnost, ljubezen in podporo med in po tem, ko so od njih dobili posojila. Precej sem bil v rokah teh prevarantov in čas mi ne bo dovolil, da bi povedal vse, kar sem v zadnjih nekaj mesecih šel po spletu pri gostu ali dobil posojila, da bi se tukaj domoval v slovenščini, ampak Bog mi je odgovoril molitve s podporo in ljubezni gospe Rosselle Riccardo, ki me je sprejela in razumela z menoj kljub mojemu prvotnemu dvomu in nezaupljivosti ter s svojim dobrim srcem in ljubeznijo, zdaj sem lastnica doma prek svojih 2-odstotnih posojilnih skladov in sem se zaobljubila širite to novico in tudi svetu sporočite, da je še vedno pristnih in nekaj dobrih spletnih posojilnic, ki lahko pomagajo in oživijo suho kost, kot sem bila prej. Ne poslušajte in preberite tega pričevanja, ker je to resnična izkušnja, ki spreminja življenje, in vsakdo, ki potrebuje to vrsto obračanja, ne sme oklevati ali dvomiti v to, ker sem dokazal in prisegam na nebesa, da je ta zgodba resnična in tudi zgodba moje izkušnje z njimi. Oglejte si jih po e-pošti, če potrebujete finančna sredstva! email: rossellacooperative@hotmail.com, ali pa jo lahko pokličete prek njenega e-poštnega naslova: rossellacooperative@hotmail.com za hiter klic klepeta ali whatsapp / +35677926593

    Hvala
    Rebeka

    OdgovoriIzbriši
  7. Ste poslovni moški ali ženska? sem izvršni direktor posojilne družbe Thomas in želim, da vsi veste, da smo usposobljeni za izposojo posojil samo tistim, ki potrebujejo posojilo za praznovanje božičnega večera na boljši način kot kdaj koli prej, in tudi tistim, ki to potrebujejo če želite finančno podporo, če potrebujete božično posojilo ali posojilo za poravnavo dolgov ali računov, nas lahko za več podrobnosti kontaktirate na naš e -poštni naslov VIA (tinvestor53@gmail.com) ta posojilna sredstva za transakcijo WhatsApp “: +16892107004

    OdgovoriIzbriši
  8. Moje ime je Mark, prihajam iz Slovenije. Vsem želim povedati, če potrebujete pravo posojilo. posojilo Credit Institutions je pravo podjetje za prijavo, saj sem nekaj dni potreboval denar in sem iskal posojilo na spletu. Videl sem podjetje in zaprosil sem za to. Moje podjetje me je 2-krat ogoljufalo za denar. Bil sem tako žalosten, ker Za to sem potreboval denar. Odločil sem se, da poiščem drugo podjetje in zaprosil sem pri drugem podjetju, ki mi je isto podjetje tudi reklo, naj položim denar, kar sem tudi storil, in nikoli nisem dobil posojila. Bilo mi je všeč, kaj se mi dogaja, ker potrebujem nujno denar za nakup hiše, ker če ne pridem kmalu domov, bo moj najemodajalec mene in mojo družino pregnal stran od njegove hiše, zato sem moral dobiti svojo hišo. Ko sem znova iskal, sem videl to podjetje Posojilne kreditne institucije. Videl sem, da je veliko ljudi pričalo o tem podjetju, da je podjetje res odlično, zato sem se sprva bal prijaviti, ker sem dvakrat goljufal, zato sem si rekel, naj poskusim in vidim če je bilo to podjetje resnično, sem se prijavil. Ko sem zaprosil, so mi povedali vse, kar moram storiti, še vedno sem bil prestrašen, vendar sem jim zaupal in zagotovili so mi, da bom v 5 dneh dobil posojilo. Od svoje banke sem prejel obvestilo, da je na mojem bančnem računu znesek 110.000 evrov in bil sem zelo vesel. To sporočilo pišem na spletu, zdaj pa je to podjetje pomagalo tudi dvema mojima bratoma, tako da vsakemu posebej, če potrebujete pravo posojilo. posojilne kreditne institucije je pravo podjetje, pri katerem lahko zaprosite. stopite v stik z njimi samo po e-pošti ali prek e-pošte: ( loancreditinstitutions00@gmail.com ) pošljite jim sporočilo na WhatsApp: +393512114999

    OdgovoriIzbriši