Čas je relativen,
pravijo zlasti od Einsteina naprej. In res. Pred leti je neki
slovenski duhovnik pripovedoval, kako ga je med zidavo novega
pastoralnega središča »povozilo« in je »pregorel«. Časa je
zmanjkovalo, denarja tudi; ostal je brez moči, zdelo se mu je, da ne
on ne projekt ne moreta več naprej. To je povedal svojemu škofu.
Škof ga je poslušal, na koncu pa mu »zaukazal« teden dni dopusta
v toplicah.
Duhovnik se je upiral,
češ, saj vendar ni mogoče, da bi sredi najhujšega dela odšel na
dopust. Zadeve bi se poslabšale, ljudje bi godrnjali. A škof je
vztrajal. Duhovnik je šel v toplice.
Po dobrem tednu dni se je vrnil v župnijo in že v naslednjih dneh se je izkazalo, da je čas »relativen«. Naenkrat ga je bilo za vse dovolj. Nakopičene težave je duhovnik reševal z lahkoto. Kar se mu je prej zdel nepremostljiv problem, je bilo rešeno z nekaj preprostimi in hitrimi potezami. Kaj se je zgodilo? Pravi počitek in mirna molitev sta mu omogočila, da je spet postal gospodar pastoralnega trenutka v svoji župniji.
Z drugimi besedami, čas je nehal gospodariti z duhovnikom, duhovnik je spet gospodaril s časom.
Po dobrem tednu dni se je vrnil v župnijo in že v naslednjih dneh se je izkazalo, da je čas »relativen«. Naenkrat ga je bilo za vse dovolj. Nakopičene težave je duhovnik reševal z lahkoto. Kar se mu je prej zdel nepremostljiv problem, je bilo rešeno z nekaj preprostimi in hitrimi potezami. Kaj se je zgodilo? Pravi počitek in mirna molitev sta mu omogočila, da je spet postal gospodar pastoralnega trenutka v svoji župniji.
Z drugimi besedami, čas je nehal gospodariti z duhovnikom, duhovnik je spet gospodaril s časom.
Papež Frančišek
opozarja, da je edini gospodar časa Bog. »Mi smo lahko gospodarji
trenutka, v katerem živimo. Toda čas pripada Bogu, ki nam daje
upanje, da čas živimo,« je dejal v pridigi 25. novembra 2013. 1.
februarja 2018 pa: »Smrt nas spominja, da nismo gospodarji časa.«
Če čas pripada Bogu, kaj pripada nam? Nam je zaupano gospodarjenje s časom, kot je bilo v raju zaupano prastaršem: »Bodita rodovitna in mno-žita se, napolnita zemljo in si jo podvrzita; gospodujta ribam v morju in pticam na nebu ter vsem živalim, ki se gibljejo po zemlji!« (1 Mz 1,28)
Če čas pripada Bogu, kaj pripada nam? Nam je zaupano gospodarjenje s časom, kot je bilo v raju zaupano prastaršem: »Bodita rodovitna in mno-žita se, napolnita zemljo in si jo podvrzita; gospodujta ribam v morju in pticam na nebu ter vsem živalim, ki se gibljejo po zemlji!« (1 Mz 1,28)
Kako torej v pastorali
gospodarimo s časom? Kako si ga »podvržemo«? Si je morda čas
»podvrgel« nas?
Ostanimo pri duhovnikih.
Vemo: če ni duhovnika, ni zakramentov; če ni zakramentov, ni
Cerkve. Ko se prične zmanjševati število duhovnikov, se zato nujno
dogaja, da tisti, ki so, delajo več; samoumevno postajajo župniki
več župnij; pogosto je njihova »kapela in pisarna« kar avto. Čut
odgovornosti do Cerkve jih žene v nabite urnike in junaške podvige,
denimo: dve poroki v enem dnevu, vmes pa pogreb; štiri maše v
nedeljo, vmes pa organizacija skorajšnjega oratorija; spovedovanje
doma in pri sosedih, vmes pa tri ure verouka in sestanek s ključarji
…
Toda ali smo prepričani, da na ta način duhovniki optimalno
gospodarijo s časom? So gospodarji pastoralnega trenutka? Ali
današnji nabiti duhovniški urniki res pomenijo pastoralno rast
Cerkve?
Odgovori na ta vprašanja
niso besedna igra.
* Besedilo je bilo objavljeno avgusta 2018 kot uvodnik v reviji Cerkev danes. Foto B.C., bazilika v Ogleju, mozaik iz IV. stol.
Stare travme, kar pomeni, da ni bilo vmes NIČ narejenega. To je ta zabloda Cerkve, ki za vsako stvar, ki ji ne diši, reče: "Cerkev ima čas!" Cerkev ima čas, nima pa ga tvoja duša: hitro pride smrt in z njo ves strah in trepetljanje nepripravljenih duš.
OdgovoriIzbrišiVsak dan dobivamo novice, da se večina duhovnikov ne drži Svetega Pisma. Nerazumevanje evharistije in Kristusa v njej; tihota ob spolnih zlorabah v Cerkvi ali celo branjenje tega ali celo sistemsko sodelovanje; kot tudi osebno življenje: savne, "pametni telefoni", obnavljanje duha v posvetni družbi in izletih; sumničavo in histerično preganjanje tistih, ki se jim je Gospod približal; simboliziranje Jezusove Besede; uporaba le enega dela Evangelija; sprejemanje luteranskih domislic, celo monističnih ... Duh-hovnik?
Duhovnik pomeni imeti KRISTUSOVEGA DUHA. Pomeni imeti Jezusa na prvem in edinem mestu. Ter se držati Njegovih nasvetov vsaj tam, kjer je koristno za našo rit in dušo. Na primer, v sledečem navedku je vsa znanost Dela, OBNOVE in spet Dela, pa šolani duhovniki nič ne vedo o tem?
"Tistih, ki so jedli kruh, pa je bilo pet tisoč mož. In takoj je primoral svoje učence, da so šli v čoln in se peljali pred Njim na drugo stran proti Betsajdi, medtem pa je sam odpuščal množico. Ko se je od njih poslovil, je šel na goro molit. Proti večeru je bil čoln sredi jezera, on sam pa na kopnem. Videl je, kako se mučijo z veslanjem, kajti veter jim je bil nasproten. Okrog četrte nočne straže je šel k njim tako, da je hodil po jezeru. Hotel je iti mimo njih, toda videli so, da hodi po jezeru ..."
Jezus je torej sodeloval pri poučevanju in hranjenju 5000 mož z družinami (torej morda 20.000 ljudi), potem je učence nagnal STRAN od ljudi, ljudi odpustil, samo pa odšel na goro molit in s tem seveda tudi počivat. kajti molitev je stik z Očetom, Oče pa je Dom. Dom pa ima posteljo za telo in dušo. Če je pravi Dom.
In šele po tej predpripravi je hodil po Jezeru. Zato je zgornja zgodba žalostna, da mora škof, ki ni v dolgih letih našel nobene rešitve za svoje fare, naganjati duhovnika spat, če pa je duhovnik visokošolan v Božji Besedi. Še otroku logika tega pove, da je duhovnik neuk Besede, ker pa ni neuk, ji je neposlušen.
Zato pa se cerkve praznijo, pred oltarji pa bodo laiki in frčafele s kitarami. In potem bo noč:
https://twitter.com/JuventutemSi/status/1127851096951668736
Bom pa še nekaj napisal.
Predprejšnjo noč sem v sanjah nekaj molil k Jezusu, in se znašel ob cerkvi, katere okolico in dvorišče so povsem zaraščali ogromni bori. Bili so večji in pomembnejši od cerkve. Da bi vsaj malo sonca prišlo na zidove cerkve in dvorišče, ki je bilo vso v vlagi in mraku, s(m)o žagali posamezne boričke in veje velikih borov. Pa ni dosti pomagalo. Kajti bori so bili izjemni; vsaj dva metra premera debel in višina sto metrov, morda. Potem pa je posijalo sonce nekako, in borom je veter odnesel krošnje, ostala so v glavnem samo ravna, gladka, ravna, okrogla, ogromna debela debla. In potem jih je nekaj spodžagalo, in so padala ena za drugo, da se je zemlja tresla, kot ob potresu. Nisem se bal, da bi kaj na nas padlo, ker je padalo ljubeče, vedno stran od nas. In ko je vsako deblo padlo, se je razklalo na morda 15 cm debele plohe. Pomislil sem: Kako krasni plohi so to, uporabni! Potem pa sem videl, da so pirovi, trhli in napokani od znotraj. Veliko je bilo dela, da je množica te ODPADKE nekam odvozila.
OdgovoriIzbrišiIn sem zjutraj razmišljal: "Velike stvari bo Gospod storil našim škofom!"
Kdor zmore, naj pogleda tale strahoten film (kliknite za angleške podnapise, sicer pa bo imel kmalu podnapise v vseh svetovnih jezikih). Gre se za sistemsko prikrivanje spolnih napadov na otroke v Poljski Cerkvi. Ker pri nas ali kjerkoli drugje (katoliška!) ni nič drugače, je dobro pogledati. Vsekakor pa je vse na škofih, oni so najvišjepostavljeni, imajo zato najvišjo odgovornost, za to pa so pedenani z bio-perutnino in ribicami, bio zelenjavo, posebnimi vini in bleščečimi oblekami. Kar pa je vsem mrak ob temle (moje sožalje za vašo vero v Cerkev, ko si ogledate ta film, ki ima v kratkem času preko 22 milijonov ogledov):
OdgovoriIzbrišihttps://www.youtube.com/watch?v=BrUvQ3W3nV4
TYLKO NIE MÓW NIKOMU pomeni: Samo nikomur ne povej. To prihaja iz grožnje zlorabljenim otrokom s strani duhovnikov (ki v filmu priznajo svoje zlorabe): "Nikomur ne povej tega, sicer bom prišel po tvojega mlajšega bratca! Ne govori niti pri spovedi, jasno?"
Ne gre se torej samo za počivati ali ne počivati, to je zdaj vprašanje. Gre se za vodenje duš v pekel ali nebesa. Zaradi tega Oče pošilja super-angele, strašne angele, da bodo pokazali Njegovo Voljo. In rešili neke duhovnike, ter odvrgli druge. Kajti, Gospod je povedal, duhovščina pa pozabila:
Lk 16,16:
"Postava in preroki so do Janeza; od tedaj pa se oznanja Božje Kraljestvo in vsak si Vanj S SILO utira pot."
Zato je jamranje župnikov o nemoči župnikov pot v pekel. Kristusov Duh je namreč tudi Moč.
Matej v 11,12 še dodatno razloži:
Izbriši"Od dni Janeza Krstnika do zdaj si Nebeško Kraljestvo s SILO utira pot IN MOČNI GA OSVAJAJO."
Današnji cerkveniki pa se, ko omagujejo od starosti in utrujenosti zaradi pretiranega posvetnega dela in opletajo tam okoli župnišča in britofov, tolažijo, da je Pavel rekel, da bolj ko je brez moči, bolj je močan. Mislijo, da je nemoč torej neka posebna moč. Potem pa upajo na nebesa. To je kot da bi v trdi temi v seniku iskal iglo.
Jezusova Pot je popolnoma drugačna. Govori o MOČI. Govori o SILI. Kako teološki umi ne morejo skupaj spraviti, da ko je ubogi in pretepeni revček Jezus umrl na križu, je bil potres, razparal se je baldahin v templju od stropa do tal, skale so se razpočile, "grobovi so se odprli in veliko teles svetih, ki so zaspali, je bilo obujenih. Po njegovi obuditvi so šli iz grobov in prišli v sveto mesto ter se prikazali mnogim." In potem je od mrtvih vstal, se prikazal stotinam, delal čudeže - in takrat se je vse šele dobro začelo!
Mar ni duhovnik Jezusov ud, mar ni v Jezusovem Imenu? Mar ni Jezusovo Ime Jezus Kristus osebno, če smo resnični? Kako je lahko potem duhovnik omleden? Kateri svetnik je bil tisti, ki je umiral, pa je k njemu prišel bolnik, ki ga je Sveti Duh poslal, in prosil za ozdravljenje? Pa je svetnik na smrtni postelji dejal, da če bi lahko komu pomagal, bi najprej sebi. A bolnik je imel vero, vztrajal je, zato je bil blagoslovljen, IN OZDRAVLJEN!!!
Mi pa se tukaj razpravljamo ali si bo duhovnik umil zobe in šel spat ob pravi uri, ali ne. In potem ga dobri škof odreši? Pa kje smo mi? Kot pove duhovnik Janez Cerar v zadnjem video intervjuju: "Slovenska Cerkev potrebuje Spreobrnjenje."
Gospod Jona je prišel na zanimivo idejo, da je svoj blog prilepil na Brankovega in si tako povečal število ogledov.
OdgovoriIzbrišiHello,
OdgovoriIzbrišiMany thanks to you Martine for telling me about Mr Jacques DELAROSIERE. He is truly the messiah just as you have said so well. He granted me in less than 48 hours
a loan of 180,000 euros on a low interest rate of 3% per year that I will repay over a period of 5 years and I have several colleagues who also received their
ready at his level.
I thank you again because it is because of you that I arrived there, and I owe you a service since I was in a financial stalemate with three
children because my husband died last year in a traffic accident and I was crumbling under debts but today thanks to your testimony, my children and
I have been smiling again and we are currently living in our house. I am posting this message because I promised to give it also as a testimony if I received
my credit. I strongly advise you to address him and you will be satisfied but attention to you who do not like to repay the credits has good date.
I can leave you his contact address email / banque.generale@gmx.it
I apologize for the inconvenience and thank you for your understanding
POSOJILO MED ZASEBNIMI INDIVIDUALI V 72 URAH
OdgovoriIzbrišiPriložnost za resne ljudi
Pozdravljeni gospod / gospa
Potrebovali ste denarno posojilo med posamezniki za
soočiti se s finančnimi težavami, da bi lahko prestopil iz mrtve točke
finančna kriza, ki izzove banke, resne ponudbe za posojila, poštena
certifikat in hitro od 2000 do 10.000.000 EUR za obdobje od
odplačilo od 2 do 25 let se naša stopnja razlikuje za 2%.
Če želite izvedeti več o naših ponudbah, mi pišite za svoja osebna posojila
Moj e-poštni naslov : leydimaria37@gmail.com
WhatsApp: +33757910768