ponedeljek, 10. junij 2019

Glede iniciative Dovolj.je



Šele danes (10.6.) sem opazil, da sem bil glede Dovolj.je komentiran v oddaji Faktor #302, ki so jo predvajali prejšnji teden (link). Oddajo je vodil Aljuš Pertinač, komentatorja sta bila Tino Mamić in Alen Š. Goljar. Naslovna tema je bila pedofilija v Cerkvi, največ se je govorilo o duhovniškem homoseksualnem lobiju. Mene se je kazalo in omenjalo kot nekoga, ki je se je za »liberalca« na nenavaden način distanciral od iniciative Dovolj.je in se v trenutni polemiki postavil na stran škofov. Izpostavilo se je naslov iz članka z Radia Ognjišča Škofije vodijo pehoto, Dovolj.je kot jurišni oddelek (link). Prav je, da se oglasim.  

V Faktorju se ni povedalo, da citirani članek na kratko povzema pogovorno oddajo Spoznanje več, predsodek manj, ki sem jo imel na Radiu Ognjišče 27. maja z voditeljem Jožetom Bartoljem. Na to oddajo so se sicer pri Dovolj.je odzvali že 30. maja z daljšim člankom »Resnica nas bo osvobodila«. O nekaterih netočnostih v izjavah patra Branka Cestnika izpod peresa Igorja Vovka (link). Na Vovkovo pisanje se nisem odzval, saj sem bil v Rimu. Ko pa sem se hotel, se je na Časnik.si oglasil Ivan Štuhec (link), ki je nekatere podobne misli formuliral na bolj urejen način, kot sem jih jaz povedal v radijski oddaji. Debata je zdajci razširjena. Mislim, da v dobro vseh.

K pojasnilu o »pehoti« in »jurišnem oddelku«. Najprej to, da sem radijsko oddajo delal v naglici na poti v Rim, povrh utrujen od romanja po Armeniji in Gruziji, utrujen tudi od velikih župnijskih slovesnosti v vmesnem času. Zato sem bil v določenih delih manj jasen in bolj lijakast, čeprav je kdaj za izplen pogovora dobro, če je človek manj buden, ker s tem tudi njegove inhibitorne zanke manj delujejo. Kot bivši gojenec vojaške gimnazije sem osrednje mnenje o Dovolj.je razvil s pomočjo vojaške prispodobe. Prispodobe so prispodobe, niso suho zlato. A naj pri svoji prispodobi ostanem.

Smo ena vojska, na drugi strani je zlo duhovniške pedofilije. Cilj vseh nas je premagati nasprotnika. Dovolj.je so tisti, ki pri tem gredo hitro in pogumno naprej, vojaško povedano, so izvidniki in jurišniki, kakršne smo potrebovali; slovenska hierarhična Cerkev je tista, ki je bolj počasna, vojaško povedano, je redna pehota. Ampak vemo, da je sovražnik premagan šele, ko ga redna pehota dokončno izniči in osvobodi teritorij. Jurišniki tega ne zmorejo, četudi so pogumni in požrtvovalni. Jurišniki imajo smisel, če omogočajo napredovanje pehote. Če se, hitri kot so, odcepijo od počasnih rednih enot, je njihov trud zaman. Še huje je, če je med njimi in pehoto nesporazum.

In tu je poanta moje kritike inicative Dovolj.je. Izražam namreč bojazen, da bo iniciativa izgubila stik z okorno cerkveno stvarnostjo; da bo enostavno prehitra glede na okolico in v dojemanju povprečnega vernika prebojevita (»moralna policija«); bojim se njene svete ihte, velikopoteznosti, ki je tradicionalno zadržan katoliški prostor ne bo razumel, zlasti če bo dobil vtis, da običajni levičarski antikatoliški krogi zaradi delovanja inciative Dovolj.je vriskajo in pojejo.

Razumem pa tudi akcijsko poanto iniciative. Problematika spolnih zlorab je tolikšna, sovražnik tako prebrisan in izmuzljiv, da iniciativi ne ostane drugega, kot da gre trmasto do konca. Akcije zdaj ne more prekiniti. Četudi padejo ostre besede na račun slovenskih škofov. Četudi se komu močno zameri. Kajti, če se njej sfiži, kdo bo še šel v kaj takšnega?

Sam sem na strani tistih, ki mislijo, da se iniciativi Dovolj.je ne sme sfižiti. Dodajam le, naj bo bolj previdna, bližje redni cerkveni stvarnosti, z večjim občutkom za razločevanje, v smislu, kot je zapisal Štuhec, »da civilna iniciativa ne izpostavlja storilcev prej, preden ni popolnoma jasno, katere seksualne meje so bile prekršene in kakšna stopnja kazni je sorazmerna kršitvi«.

Sovražnik iniciative čaka na njen napačen korak kot Sahara na vodo.


***

Še nekaj besed o homoseksualnem lobiju v slovenski Cerkvi, o katerem se je precej govorilo v oddaji Faktor #302.

Ne boste verjeli! Da so med slovenskimi duhovniki homoseksualci in da so med seboj povezani, sem najprej slišal v drugi polovici 70-ih pri osnovnošolskem verouku v domači župniji Hajdina. Naš župnik je v okviru kateheze o 6. božji zapovedi govoril o homoseksualnosti in, ne da bi ga mi otroci k temu izvali, povedal še o duhovnikih homoseksualcih. Naš župnik, kasneje moj novomašni pridigar, je bil ljubitelj odprte besede. S svojo iskrenostjo nas je tudi pri nedeljskih pridigah kdaj docela šokiral.

Za časa rimskega študija in formacije v tujini (1987-1997) se s tem vprašanjem nisem intenzivneje srečal. O kom se je seveda reklo, da je »usmerjen k moškim«, a o kakšnih »homolobijih« se ni govorilo. Pomnim pa dvoje. Okrog leta 1988 je psihoterapevt in profesor psihologije na Lateranu di Marco (po rodu je bil Sicilijanec, imena več ne pomnim) razložil nek klinični primer zdravljenja duhovnika efebofila, ki je s fanti spolno občeval pred ogledalom na način, da jim je zakril glavo, na njihova ramena pa postavil svojo in tako zrl sebe, kot da ima mlado telo. Kasneje smo študentje teologije slišali še za primer spolnih zlorab iz poznih 50-ih v nekem italijanskem semenišču. Reklo se je, da je duhovnik svojo žrtev pred zoro spovedal, da je lahko šla k sv. obhajilu; tik pred sv. mašo pa se je pri drugem duhovniku spovedal tudi sam, da je lahko maševal. Zadeva se je navajala kot primer degeneracije duhovništva in zlorabe zakramentov.

Nekoliko drugače je bilo, ko sem se vrnil v Slovenijo. Kmalu po letu 2000 sem boljkone »padel« v manjšo skupino duhovnikov, ki so z veliko zaskrbljenostjo spremljali »homoseksualno mrežo duhovnikov« v slovenski Cerkvi. Podatkov o kakšnih pedofilskih zločinih niso imeli, bili so jezni in frustrirani zaradi sistemske moči »mreže«, njene sposobnosti »rekrutiranja« v semenišču. (O tej moči je prejšnji teden v Faktorju govoril Tino Mamić.) Sklenili smo, da napišemo nekakšno opozorilno in protestno izjavo ter jo izročimo nunciju. Zataknilo se je pri podpisih. Izjavo bi moralo podpisati čim več duhovnikov, da bi imela nek učinek. V tajno nabiranje podpisov sem šel tudi sam. Nabral nisem niti enega, saj se je že po obiskih dveh župnišč pokazalo, da povprečen duhovnik ne zaupa nekim na pol zarotniškim postopkom, čeprav je njih namen dober. Potem smo poskušali dobiti kakšnega insajderja, koga iz »mreže«, ki bi povedal svojo zgodbo in »mrežo« razkrinkal. Nič od tega. Vso zadevo smo opustili in se v ta namen tudi ne več srečevali.

Ravno ta epizoda me je poučila, kako delikaten je boj zoper duhovniški homoseksualni lobi (če nečemu tako zabrisanemu sploh lahko rečemo lobi). Prvo, česar se je bati, so krive obtožbe. Še danes me je sram, da sem v okviru priprave onega pisma, ki naj bi obteženo s kakšnimi tridesetimi duhovniškimi podpisi romalo k nunciju, o kakšnem duhovniku sklepal, da je v »mreži«, a se je kasneje izkazalo drugače. Informacije o »mreži« so tako negotove, nejasne, komaj oprijemljive, podvržene manipulativnim namenom, da se jih je bolje izogibati, kot planiti nanje. Razen če …

Razen če spregovorijo žrtve. In na tem mestu podpora iniciativi Dovolj.je. Naj jo varuje sv. Oskar Romero!



* Foto: B.C.. Zbiranje duhovnikov pred mašo narodov v Lurdu.

10 komentarjev:

  1. Podpiram iniciativo,vendar mislim,da naj v javnost ne dajejo imen, saj gre lahko za vseživljensko etiketo, ki bo tudi v primeru, da bo sodišče ugotovilo nedolžnost, osebi ostala za vedno.

    OdgovoriIzbriši
  2. Dobro napisano! A da te je treba "iz zakotja" zvleči javno, z oddajo, pa tudi nekaj pove.

    Kadar babičina medicina ne pomaga, kadar doktorjeve tabletke in obliži ne pomagajo, je treba stopiti k Dovolj.je in mojstri kirurgije morajo zarezati, globoko, vse tja do zdravega dela. Brez tega bo smrt nadaljevala svojo zmago v Cerkvi. In če bi se vsi svetniki držali modrega Brankotovega nasveta, bi bila Cerkev ena obskurna judovska sekta, propadla že pred 1800 leti. Bog ni tako preračunljiv, ko se odloči, gre. Ali gre ali pa ne gre. In če gre, se gore stresejo, hudi duhovi po luknjah pa začno kričati o svojih pravicah. Ker se prav to dogaja, prihaja torej Pravi, ni le iluzija.

    In če prihaja, bo pač zmagal - kdaj pa Gospod še ni zmagal, če se je česa lotil? Zanj čas ne obstaja, Tam ni časa, stvari se bodo obrnile hitro, da zakisane mašne obleke sploh ne bodo mogle vzpostaviti svojega oholega in srednjeveškega nadzora nad situacijo.

    To je dobro, hvala Gospod!

    OdgovoriIzbriši
  3. Pogledali spregledano oddajo Žalostni Faktor 302. Dobra vprašanja, odlični komentarji obeh gostov. Dober vpogled. Rešitve. O vodilnih Cerkve pa ni besed, ki bi opisale to, kar srce čuti.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ko človek, še v polsnu jutra, razmišlja o problemu, se mu razjasnjuje mnogo stvari. Na primer trpljenje romajočega patra, ki je sam del modernistične Cerkve, v kateri gre krivulja spolnih zlorab od koncila samo še navzgor (pa ni vsega kriva zunanja sekularizacija ampak notranja dekadenca Kristusovega Nauka), patrovo poznavanje problema že od prej in strpno življenje s takšnimi sobrati, njegovo tesno sodelovanje s škofi, predvsem v nekem obdobju. To zdaj pelje v veliko trpljenje zaradi razkola v sebi, ki ga je simboliziral prejšnji blog o Stalinu, ki je prispodoba težke grobne plošče na srcu in stražarja pred usti. A pater počasi ubira pravo pot, ki je le ena: podpora iniciativi Dovolj.je, saj ni potrebno, da bi še on, kot očetje, ubijal preroke. Morda pa nevtralni stav opazovalca počasi preide v aktivno in za dušo odrešujočo vlogo predanega sodelavca iniciative.

    Saj se ne gre za ubijanje homo-lobija v Cerkvi, ampak za njihovo kastracijo v smislu zlorabe otrok, semeniščnikov ter seveda zlorabe deklic, deklet in žensk s strani hetero predatorjev..

    Ostalo je dobro definiral že Tino Mamić v Faktorju: saj to niso več duhovniki in da je odgovornost na škofih.

    Nekaj drugega sem mislil opozoriti. Ko listam kakšno Družino (skrajšala se je za 2 cm, črke so manjše za en font - kakšna pridobitev za starejše bralce!), mi v oči pade vztrajna prefinjena sugestija bralcem, ki jih spreminja v molčeče opazovalce zla v Cerkvi. Stran naprej od Cestnikovega sestavka o umaknjenju papeževega prstana ljudem, je velik naslov »Od strpnosti k spoštovanju«, spodaj pa velika slika papeža Frančiška pred LGBT ograjo, za njo so muslimanke, zavite v rute, s katerimi se veselo rokuje, izza njih pa še en LGBT mavrični pano. V cunje zavite ženske torej, pa vera, kjer se poročajo z najstnicami (pedofilija po naše), imajo pa knjigo v kateri je desetine ukazov za nadlegovanje kristjanov …

    Še eno stran naprej je naslov: GREŠNIK NE SME OBSOJATI GREŠNIKA in citat iz sv. Janeza. Nad tem so kratke zgodbe puščavskih očetov. Ena pravi, da oče Izaija o ponižnosti govori, da ta nima jezika, ki bi govoril o nekom, da je malomaren ali prezirljiv; nima oči, da za gledanje pomanjkljivosti bližnjega, itd … Sledi zgodba o bratu, ki je zagrešil napako, pa mu oče Mojzes ni hotel »soditi«, raje je rekel, da ima sam kup grehov … Torej se je izognil mnogokratnemu pedofilu.

    Vse to gre na mlin zločinov v Cerkvi. Ker da Nauk uči: molči, ker si sam grešen. A svetnik zase pravi, da je grešen, ker se kak dan ne posti dovolj temeljito ali ker ga popade jeza, ko vidi pedofila nad otrokom – kar pa je greh, neprimerljiv z zlom visoko pozicioniranih duš, ki so se zavestno predale v službo satanu. Znotraj Cerkve. Jezusovo življenje in besede apostolov govorijo drugače: opominjaj grešnega brata na mnoge načine, če pa ne pomaga, naj se ga skupnost ZNEBI. Tu je največji greh modernizirane liberalizirane Cerkve.

    Naj se loči zdravo od sluzastega in strupenega. Ne bojte se:

    Matej 10,26, Matej 14,27.

    OdgovoriIzbriši
  5. Glede medijev pa ...

    Vse štima, vse sodeluje, vse je v harmoniji: zgoraj sem omenil vzgojo katolikov za totalno smrtonosno tišino. Tudi glede uvoza migrantov iz muslim. dežel in papeža z rutami ob mavrični ograji. Pa mi zdaj povedo, da je bil včeraj na Ljubljana 1 pravi porno večer: najprej en film, kjer so že pet čez osmo počeli vse kar se gole kože tiče, sledil naj bi film, ko se je pol slovenskih igralcev preganjalo za 2 m visokim redčim moškim spolnim udom. Nisem videl, nimam programa za nazaj, da bi preveril. A verjamem povedanemu.

    Vse klapa, vse štima: spomnim se T2, nekako je bil z Mariborsko škofijo povezan in imel porno Tv kanal kar dolgo časa. Kaj to počne vrag slovenskim "vernikom." Ko pa človek spet prebira Mateja, svetega, 23, je miren:

    "Tedaj je Jezus spregovoril množicam in svojim učencem: »Mojzesov stol so zasedli pismouki in farizeji. Delajte vse in se držite vsega, kar vam rečejo, po njihovih delih pa se NE ravnajte; govorijo namreč, pa ne delajo. Vežejo težka in neznosna bremena in jih nalagajo ljudem na rame, sami pa jih še s prstom nočejo premakniti (oh, škofje ...). Vsa svoja dela opravljajo zato, da bi jih ljudje videli. Napravljajo si širše molitvene jermene in podaljšujejo robove na obleki. Radi imajo častno mesto na gostijah, prve sedeže v shodnicah (Cankarjev dom), pozdrave na trgih in da jim ljudje pravijo ›rabi‹ (gospod prečastiti) ...

    Največji (nadškof) med vami bodi vaš strežnik ...

    Toda gorje vam, (teološki) pismouki in farizeji, hinavci, ker pred ljudmi ZAKLEPATE nebeško kraljestvo. Vi sami namreč ne vstopate, tistim, ki bi radi vstopili, pa ne dovolite vstopiti (ŽRTVAM PEDOFILIJE IN SODOMIJE).
    Gorje vam, (teološki) pismouki in farizeji, hinavci, ker prepotujete morje in kopno, da enega samega napravite za spreobrnjenca (semeniščnika); toda ko to postane, ga naredite (s spolnim naskakovanjem)za sina peklenske doline, dvakrat hujšega od sebe ...

    Gorje vam, (teološki) pismouki in farizeji, hinavci, ker dajete desetino od mete, kopra in kumine, opustili pa ste, kar je v postavi pomembnejše: PRAVIČNOST, USMILJENJE (do lastnih žrtve) in ZVESTOBO (Nauku)...

    Gorje vam, (teološki) pismouki in farizeji, hinavci, ker ste podobni pobeljenim grobovom, ki se na zunaj zdijo lepi, znotraj pa so polni mrtvaških kosti in vsakršne nečistosti. Tako se tudi vi na zunaj kažete ljudem pravične, znotraj pa ste polni hinavščine in nepostavnosti.

    Gorje vam, (teološki) pismouki in farizeji, hinavci, ker zidate grobnice prerokov in krasite spomenike pravičnih ter govorite: ›Če bi mi živeli v dneh naših očetov, ne bi sodelovali z njimi pri prelivanju krvi prerokov.‹ Tako spričujete sami proti sebi, da ste sinovi tistih, ki so umorili preroke (priče spolnih zlorab v zadnjih stoletjih Cerkve). Le dopolnite mero svojih očetov! Kače, gadja zalega! Kako boste ubežali obsodbi na peklensko dolino? Zato, glejte, pošiljam k vam preroke (DOVOLJ.JE), modrece in pismouke. Nekatere od njih boste pobili in križali, druge boste bičali v svojih shodnicah in preganjali od mesta do mesta, da pride nad vas vsa pravična kri, prelita na zemlji, od krvi pravičnega Abela do krvi Zaharija, Berehjájevega sina, ki ste ga ubili med templjem in oltarjem. Resnično, povem vam: VSE TO BO PRIŠLO NA TA ROD.«

    To je Kristusov Evangelij. Hvala Tebi Sveti!

    Res, kot je povedano v Žalostnem Faktorju: ko pade duhovnik, vera, pade svet. Umazanci pač ne morejo pridigati čistost umazancem. In enim od njih moramo še vedno plačevati mesečni prispevek. Drugim k sreči ne več.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlično Jona. Zadel, zadela si bistvo. Podpiram Dovolj.je. P. Cestniku pa svetujem, da začne zbirat podpise podpore CI D.je med duhovniki. Ustvariti se mora kritična masa podpore med duhovniki. Seveda pa kot pravi p. Branko, CI ne sme delati napak. Držati se mora načela "trdo s problemi, mehko z ljudmi"

      Izbriši
  6. Ja, tudi sam sem si dobro zapomnil sekiro, zavito v povšter, to je Branetovo opozorilo na taktiko: čakajo na napako, da bodo skupaj z levimi mediji razmesarili manjšinske pravičnike. Bodite previdni, vsi, ki ste na strani žrtev in iniciative, pa saj ste šli sami skozi šolo pekla in se naučili kako funkcionira psihopatski um najvišjega kalibra.

    Me pa žrejo škofje. Je vsem svojim Jezus naročil, naj bolne ozdravljajo, mrtve obujajo, demone izganjajo, Nauk učijo. Čez nekaj stoletij so vse to prenesli predvsem na škofe. Tak škof je v Kristusovi moči.

    Danes pa so le uradniki, hišniki, kot tiste fletne ženskice, ki so danes direktorice vsega možnega, v njihovem ozadju pa so realne moči. Danes škofje ne zdravijo nikogar, zadnje mrtve pri nas je obujal primskovški župnik Jurij Humar (ki pa ga je Cerkev hudo oštevala), demone naj bi izganjali nižji duhovniki, če sploh kdo, glede Nauka pa je jasno, kakšno predstavo imajo škofje o njem, saj se po dejanjih prepoznajo tako kleriki kot verniki.

    Saj niso sami krivi, taka je vzgoja že dolgo časa. Je pa ena osebna krivda na vsakem od njih: kako za hudiča je lahko zadovoljen sam s seboj, ko ve, da je le navidezni škof, brez Kristusove moči, brez enega dokaza ozdravitve, izganjanja, obuditve mrtvega ali spreobrnitve kakšne duše. Pri moji duši, ta niče od črva, ki piše tele bedne vrstice, je že kdaj težko bolnega ozdravil po Božji pomoči, je komu demone izgnal in se je ta spreobrnil. In je celo kakšnim ljudem storil, da zdaj živijo, sicer bi že zdavnaj umrli, mnogi pa se sploh rodili ne bi. Pa je vse to bolj po nesreči se zgodilo, kot po kakšni sveti karizmi.

    Zato me žrejo škofje, ker če razni niči v narodu, tu in tam, delajo takšna in veliko večja dela, škofje pa le mencajo, ko bi lahko objeli žrtve spolnih zlorab in z buzdovanom razčesnili nagnite lobanje svetohlinskih pribočnikov. A da je Bog ljuljko pustil v žitju do žetve - to je ta satan zdaj, to je ta izgovor? Tako dela Bog, da krepi kandidate za svete, človek pa mora ločiti zlo od dobrega čimprej, sicer že eno jabolko nagnije vso košaro in vsaka babi ve, da če ne plevi svojega vrta, bodo jedli ovijalke, ne solato. In kdor ne plevi svojih bednih misli kako bi zaščitil umazani del Cerkve, ni Božji, ampak hudičev.

    Ni kaj, Bog vedno prihaja po ničevih za svet. In za Cerkev.

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala Bogu, da sem v DR osagiede verjel, ko sem prebral toliko pričevanj o njegovem delu in se odločil, da ga bom poklical. Jaz sem Kovačič Jožef. Pišem svoje pričevanje, za katerega nikoli nisem mislil, da je mogoče. Preden sem spoznal DR Osagiedeja, sem začutil, da je to vraževerna vera in da čarovnije niso znanstveno dokazane, toda to uroka me je prepričalo v nekaj drugega. On je dober človek. Svojo bivšo ženo sem našel s pomočjo tega človeka po štirih letih poskusov, vendar ni bilo mogoče ničesar pokazati. Če preberete pričevanje DR Osagiedeja, je res. Moja žena Sharon me je zapustila več kot 4 leta in rad bi jo vrnil in jo poskušal prositi, naj se vrne, vendar me je obšla gluha in me javno razglasila za absurdno. DR osagiede mi je poslal eden od mojih prijateljev, ki mu je pomagal tudi na mojem delovnem mestu, in sem mu povedal, da je vraževeren in da je nor, da verjame v takšne fetišistične stvari. Toda po tolikih mislih o tem sem šel na spletno stran in se odločil, da ga pokličem po e-pošti. Hitro mi je dal številko svojega mobilnega telefona in pogovarjali smo se že dolgo časa. On je najboljši. Preden je napisal delo, sem že imel zavarovanje. V treh dneh je moja bivša žena prišla po štirih letih posmeha, da je nekoristen človek, prišel k meni in me vprašal. Nisem vedel, kaj je ta človek naredil, vendar je zelo dober pri tem. Zahvaljujem se mu in mojemu prijatelju, ker ga poznam vsak dan v mojem življenju. Mislim, da bo pomagal vsakomur, ki prosi za pomoč. Kontaktirali ga boste na doctorosagiede75@gmail.com ali WhatsApp +2349014523836
    in je tudi sposoben ...
    1) ljubezenske igre
    2) izgubljene ljubezenske uroke
    3) ločitev
    4) zakonca zakonca
    5) očarljivo vezivo
    6) uroki raztapljanja
    7) simulirajte majhnega ljubečega prijatelja
    8.) boste napredovali v črkovanju vaše pisarne / loterije
    9) bo zadovoljila vašo ljubezen
    10) želite biti bogati
    doctorosagiede75@gmail.com ali
    whatsapp +2349014523836

    OdgovoriIzbriši
  8. Hello,
    Many thanks to you Martine for telling me about Mr Jacques DELAROSIERE. He is truly the messiah just as you have said so well. He granted me in less than 48 hours

    a loan of 180,000 euros on a low interest rate of 3% per year that I will repay over a period of 5 years and I have several colleagues who also received their

    ready at his level.
    I thank you again because it is because of you that I arrived there, and I owe you a service since I was in a financial stalemate with three

    children because my husband died last year in a traffic accident and I was crumbling under debts but today thanks to your testimony, my children and

    I have been smiling again and we are currently living in our house. I am posting this message because I promised to give it also as a testimony if I received

    my credit. I strongly advise you to address him and you will be satisfied but attention to you who do not like to repay the credits has good date.
    I can leave you his contact address email / banque.generale@gmx.it


    I apologize for the inconvenience and thank you for your understanding

    OdgovoriIzbriši
  9. POSOJILO MED ZASEBNIMI INDIVIDUALI V 72 URAH
                        Priložnost za resne ljudi
    Pozdravljeni gospod / gospa
    Potrebovali ste denarno posojilo med posamezniki za
    soočiti se s finančnimi težavami, da bi lahko prestopil iz mrtve točke
    finančna kriza, ki izzove banke, resne ponudbe za posojila, poštena
    certifikat in hitro od 2000 do 10.000.000 EUR za obdobje od
    odplačilo od 2 do 25 let se naša stopnja razlikuje za 2%.
    Če želite izvedeti več o naših ponudbah, mi pišite za svoja osebna posojila
    Moj e-poštni naslov  : leydimaria37@gmail.com
    WhatsApp: +33757910768

    OdgovoriIzbriši