sreda, 15. april 2020
Kuga, človek, Bog
»Prva stvar, ki jo je kuga prinesla našim meščanom, je bilo pregnanstvo,« piše Albert Camus v znamenitem romanu Kuga. Kuga oziroma vsaka velika epidemija – v našem primeru epidemija virusa COVID-19 – namreč ljudi ‘prežene’ iz njihovega vsakdanjika. Ljudje se počutijo tuje, čeprav dneve epidemije preživljajo s svojimi. Ljudje se počutijo negotove, kakor da bi bili v daljni in neprijetni deželi, čeprav so ves čas doma. Konec kuge zato Camus primerja s koncem pregnanstva: povratek domov, povratek v ustaljeno, vesela zavest, kako lep je pravzaprav slehernikov vsakdanjik.
Vendar se v romanu Kuga Camus ne sprašuje le o psihologiji in sociologiji bolezni. Smrtonosna bolezen, ki se nevidno širi po mestu, posameznika izpraša o vsem in o vsem do konca. Kuga je čas globokih vprašanj o smislu življenja kot takšnega. S kugo v mestu se ogroženim naenkrat odprejo oči za vprašanja o absolutnem. Kuga je priložnost za ateizem, kuga je priložnost za vero.
Zdravnik Rieux, glavni junak Camusovega romana, se tako sreča z jezuitom Panelouxom ob postelji umirajočega otroka. Ob pogledu na otroka sta oba zaprepadena in potrta. Jezuit izjavi, da moramo včasih ljubiti nekaj, česar ne razumemo. Zdravnik se tej izjavi strastno upre. »Ne, oče,« reče, »jaz imam drugačno predstavo o ljubezni; jaz bom do smrti odklanjal stvarstvo, v katerem so mučeni otroci.«
Albert Camus na ta način bralcu pokaže temelje svojega ateizma: stvarstvo, ki muči nedolžnega otroka, ni vredno ljubezni; Bog, ki to dopušča, ni vreden vere. Z drugimi besedami: kuga je dokaz, da ni Boga.
A je res tako? Kaj če drži nasprotno? Denimo: prišla je kuga in spoznali smo Boga. Poglejmo manj znani primer iz zgodovine zgodnjega krščanstva.
Pred desetletjem preminula italijanska zgodovinarka Marta Sordi, specialistka za antični Rim, se je posebej posvečala vprašanjem odnosa Rimskega cesarstva do kristjanov. V svojih spisih se je z veliko strokovnosti in poguma lotevala manj znanih vidikov tega odnosa. Med drugim se je poglobila v pojav kuge, imenovane ‘antoninska’, v drugem stoletju. Kuga, ki je izbruhnila na Bližnjem vzhodu okrog leta 165, je dobrih deset let morila po vsem cesarstvu, s posebej veliko žrtvami v samem Rimu in na področju današnje Francije.
Marta Sordi opaža, da je po koncu te kuge nastopilo nenavadno dolgo obdobje miru za kristjane; obdobje, v katerem se je Cerkev utrdila, tiho večala, širila na nove teritorije (vključno na področje današnje Slovenije, dodajmo); obdobje, ki je trajalo vse do Decijevega preganjanja leta 250. Sordijeva postavi tezo, da gre to obdobje pripisati tudi kugi. Najprej je tu povsem naraven družbeni dejavnik, da velika nesreča ljudi poveže; verske in ideološke razlike gredo v drugi plan; tisti, ki kugo preživijo, se tega veselijo in bolj držijo skupaj.
A tu je še prav poseben dejavnik, ki je krščanska ljubezen do ubogih in bolnih. Sordijeva meni, da so se kristjani med antoninsko kugo izkazali kot dobri sosedje, kot negovalci bolnikov, kot zanesljiva pomoč, ko je najhuje. Če jih je poprej ljudski glas krivil za to ali ono nesrečo in jih postavljal pred sodnike, je njihov moralni ugled po kugi izjemno narasel.
Sredi kužne vihre ni bilo težko v požrtvovalnih kristjanih zaslutiti obličja Boga, ki je ljubezen.
Camus bo rekel, da kuga, ko pobija nedolžne, dokazuje, da Boga ni. Kristjan bo s strežbo kužnim pokazal, da Bog je ter da Božja tolažba in rešitev delujeta tudi v mračnih časih človeštva.
Covid-19 nima razsežnosti kuge pokončevalke iz minulih stoletij. Ima pa moč izprašati vsakega o vsem in o tistem, kar je v njem zadnje in najgloblje. Ko nas na čuden način tudi fizično ‘prežene’ k sebi domov, nam ponuja čas za refleksijo in molitev. Da Bog je, v času sodobnih epidemij, ko imamo izdelane zdravstvene sisteme, povprečni kristjani več ne dokazujemo z neposrednim junaštvom pri strežbi bolnikom. Lahko pa v teh zmedenih časih na Boga pokažemo s svojim darom modrosti, bližine in tolažbe.
* Objavljeno aprila 2020 kot uvodnik v revijo Ognjišče (link). Foto: Branko Cestnik: Mučitelj (z levjo kožo na sebi) pritiska Kristusa k tlom, Muzej baroka v Šmarju pri Jelšah.
Zelo dobro napisano, Brane! In dobra tema. Naj malo dodam.
OdgovoriIzbrišiZadnjič je Jud na TV dejal, da je holokavst storil, DA SO JUDJE IZGUBILI VERO. Torej v Boga. In res sem jih poslušal, da se povsem ograjujejo od starih Hebrejcev, so nek nov rod, baje, kot današnji Grki nimajo popolnoma nobene veze s starimi Grki in njihovo življenjsko plemenitostjo.
Upravičeno ljudje izgubljajo vero, kot Job, to je del Poti. Res, Kdor je dovolil holokavst in Hude jame in kugo - da je Ljubezen?? Bejž no bejž, če pa je Ljubezen, NIMA NOBENE MOČI. Zaradi teh 'dejstev' Ga ne jemljejo resno niti mnogi katoliški kleriki, ki so stopili v služenje grehu, skupaj z muslimani: Bog menda je, je pa tako zelo oddaljen in distanciran, da se ni vredno ukvarjati z Njim. To nekateri podtikajo tudi na naši teologiji.
Pa še res je, na nek način, čeprav v resnici nenehno hodi med nami. Tudi sam sem imel te dileme - kdo jih nima? In sem Ga kar direkt povprašal. Na moje zaprepadenje - sem ZASLIŠAL odgovore! Bili so takojšnji, jasni in izredno smiselni. Darovali so Mi dojetje problema. Na kratko.
- VSE se nam dogaja po naših notranjih prepričanjih, zavednih in predvsem nezavednih. Zaradi tega so mnogi ušli Auschwitzu, drugi - celo verni - pa ne. Gospod je dejal: "Kdor je verjel, se je rešil!" Oporekal sem: Verjeli so, da jih Boš zaščitil ... "Molili so, a niso imeli vere.", je dejal. "Zato so bili zavedeni."
"Hočeš nauk tega: veruj Vame in se bori do skrajnih meja sebe."
Zakaj do skrajnih meja, če Si vsemogočen?? "Da vidim tvojo vero in voljo, KAJ RES ŽELIŠ." Torej moramo vendarle biti supermani ... "Imeti moraš razčiščeno kaj hočeš, in si tega želeti z vso močjo. Eno srce. Kot otrok. Najboljša želja od vseh pa je, da želiš priti k Meni, biti ob Meni. Potem je vse mogoče." Zakaj so bili apostoli mučenci?, sem stikal naprej. "ŽELELI so dati življenje Zame in priti k Meni." Kako naj ima vsakdanji človek ENO SRCE, saj ima otroke za nahraniti? "Težko je, a ni nemogoče. Pot k Meni ni lahka, a tudi težka ni, če se duša zavzame z vso silo. To pa je možno le, ČE ME LJUBI, kot Jaz Ljubim tiste, ki Me SKUŠAJO Ljubiti."
Tako, če bo komu v korist. Gospod se ne odziva na naše bežne želje, kam bi pa prišli, če bi npr. upošteval vsak naš jezljivi izpad. Na taščo npr. Zato želi videti POKORO: vztrajno molitev, da zazna, kaj nam je nekaj res pomembno. Ta pokora je podobna magijski, obe zahtevata trdno voljo in hudo zbranost; a ena vodi k nadaljnjem suženjstvu, druga pa Domov. Ker ena se zanaša nase, druga pa na Njega.
Ima pa Branetov konec zgodbe eno pomanjkljivost: kako sploh biti tisti kristjan, ki med kugo kaže Boga s tem, da je sam požrtvovalno dober do drugih? To ni mogoče, brez da je to njegova strahovita strašanska brezmejna ŽELJA. Šele v tem primeru bo Gospod smatral, da je ta model res iskren, in bo vstopil v njegove roke, v njegove oči, noge, v njegov jezik in v njegovo srce.
Torej bo POKORA vendarle nujna. Pokora je srčika našega življenja na Zemlji. Zakaj "kristjani" tega nočejo več sprejeti? Zakaj raje 'afne guncamo' in čakamo, da mine čas, ki nas bo potem hudo sodil???
Vidite, ZATO je tukaj dobri virus - da zdravi dušje sveta. Malo po malo. Karantena je pravzaprav normalen način življenja za resničnega kristjana, že desetletja pred korono in po njej. A o tem današnji škofje niti ne sanjajo več. Kaj šele živelj.
Pozdravljeni
OdgovoriIzbrišiHvala za ta odlični komentar g. Jona
Kar se tiče nauka, ki ga vam je podal Gospod Jezus, je tisto Eno, ki je prava Resnica in druge od Te ni! Prav tako uči tudi sorodna znanost o ljubezni do Boga v Vaišanavizmu. In šele sedaj po dolgem času, ko zrem nazaj, vidim, kako blizu prepada sem bil, pa sploh nisem opazil. No, seveda tudi sedaj sem še vedno na robu, a vendar s to razliko, da vsaj pravočasno opazim past oz. skušnjavo, da se ji lahko izognem in to po Božji Milosti. Če pa mislim, da je to po moji lastni presoji, sem že, tako rekoč padel.
Želim pojasniti zaključek komentarja, kakor ga sam vidim, a le za blaginjo drugih, ki želijo prisluhniti, moji lastni izkušnji iz tegale odstavka.
Oseba si pridobi nekaj filozofskega znanja in ker nam je v naravi, da smo večni služabniki, želimo vsekakor dobronamerno, to znanje dati drugim naprej. A pozor tu je past, ki se iz dobronamernosti do soljudi sčasoma lahko in skoraj zagotovo se, spremeni v sebičen lasten ponos v slavi in ugledu. Uuuu …. To je tako zelo subtilno-zahrbtno in se občuti kot nekakšna nežna sladkost v ustih, ker nam prija, da nas drugi poslušajo, in ker imamo občutek, da jim ugajamo. V končnem bistvu je to dobro, da ugajamo, saj smo vendar večni služabniki in oseba živi od tega, da drugemu ugaja. No, ravno tukaj je ZANKA. Zanka, ki je na videz popolnoma nedolžna. Pa ni nedolžna! To je satanova sladkoba plodu iz drevesa spoznanja. Zakaj?
Zato, ker pred tem, predno smo šli na ulico ali v učilnico, nismo očistili srca, do te mere, da bi spoznali, da je za nas še prenevarno delovati po Božje, če v srcu še nismo Božji Otroci -Sveti.
Da zaključim, kdor želi ljubiti druge ljudi z Jezusovo Ljubeznijo, potem mora najprej postati tako kot On. Torej podoben Njemu v Ljubezni. To pa lahko storimo samo tako, da najprej Ljubimo svojega Boga z vsem, kar smo. Šele nato lahko drugim damo, kar imamo! Kaj pa naj jim damo, če sami še nimamo. Seveda, lahko jim damo, naše lastne laži (pogojenosti), ki se jih v resnici sploh ne zavedamo, ampak so tam, dokler še ni dovolj očiščenega srca. Naprej je treba ugajati Vsevišnjemu Gospodu in potem nas On Sam naredi za Svojega služabnika, ko pride in nas pokliče po imenu.
In brez skrbi nimam sam še te zadnje osebne izkušnje, tako globokega srečanja z Jezusom, a vendar sem napisal to, kar dnevno berem v knjigah svetniških avtorjev in da potrdim Jonov komentar, ki je popoln.
Janez
Na ta Jonov komentar dodajam še Jezusove besede iz Janezovega velikega Evangelija.
OdgovoriIzbrišiJezus govori:
Samo eno je v človeku, in to veliko in sveto ENO je ljubezen, ki je pravi ogenj iz Boga in prebiva v srcu; in nikjer drugje, kot samo v tej ljubezni je resnica, ker je ljubezen sama Pratemelj vse resnice v Bogu in iz Boga v vsakem človeku!
Če hočeš stvari in tudi samega sebe uzreti in spoznati v popolni resnici, jih moraš tudi uzreti in spoznati iz tega edino resničnega Pratemelja svoje biti; vse drugo je prevara in glava vsakega človeka, in kar je v glavi, je kot gordijski vozel, ki ga ni mogoče rešiti s premišljenostjo
Samo z ostro silo lahko človek z duhom ljubezni v svojem srcu preseka ta vozel in tako začne v srcu misliti, gledati in spoznavati in se bo šele potem, po takšni novi poti, dokopal do modrosti svoje biti in tudi vsake druge biti in življenja
Resnico je torej mogoče iskati in najti samo v Resnici; glava pa
je storila dovolj, če ti je dala ključ do resnice. Ključ do resnice pa je lahko vse, kar te opominja in vleče k ljubezni; sledi torej temu klicu in temu opominu in prepusti se ljubezni svojega srca, pa boš našel resnico, ki te bo osvobodila laži in prevare.
Merkaj torej janez, ki še nisi res Janez - ker si napisal resnico: sladkost je v ustih onih pridigarjev, ki pridigajo iz želje po všečkanju ljudem. Nepojmljivo je namreč, kam celo škofje odhajajo po svoji smrti!! Na tej strani govore, da se nič ne ve, a se mnogo ve, na Oni strani pa se ve vse.
IzbrišiNapisal si: "Samo z ostro silo lahko človek z duhom ljubezni v svojem srcu preseka ta vozel ..."
Tu pa je Gospod rekel skozte, janez. Ker tega današnja cenzura nad Besedo ne dovoljuje več povedati, ker pa si povedal, je jasno, da se je nekaj iz Onega sveta skozi prebilo. Danes se duhovnike in otroke in pse vzgaja enako: brez tega meča Ljubezni, brez te Slomškove "palice, ki novo mašo poje". Zato je ves ta rod brez Sile; da se lahko opijanjajo potem, da "bolj kot smo kilavi, bolj smo Jezusovi".
Tebi pa je ušel meč spod jezika. Meč besede in Dela Gospodovega. Sveti meč, ki razdvaja dobro do zlega in dobre od zlih, in Prav od narobe.
Da ne bom predolg: kako do tega meča? Jasnosti srca/uma? Te Sile, ki je izven vseh filozofij in teologij? Ki dela Svobodo, ker um/srce postane svobodno, rešeno samega sebe? Postane Otrok.
Pokora. Pokora spred zida. Doooooolga pokora pred zidom. Kristjani so jo pozabili, svet jo je pozabil, a kdor je Gospodov, jo je moral dodobra predihati. Mogoče pa bi tisti iskreni katoliški verniki, ki HOČEJO, a nikakor ne morejo do Živega Gospoda, si vzeli čas in si ogledali, kakšno približno pokoro duha in telesa so v ozadju izvajali naši Patriarhje. Kako ODVREČI svoj stari um in telo, in se vrniti v svoje Bistvo, V Otroka, ki ima briljanten srce/um? Jezusovega Otroka.
Ker je večina kristjanov v srcu pravzaprav "nihilistov", jim morda ne bo škodil tale film na temo shinjin datsuraku/datsuraku shinjin; kar je Jezus storil v Getsemaniju. Tale reva tukaj, ki tole tipka, je nekoč zašel stran od Jezusa, se znašel točno na tem kraju in s temi ljudmi, in srečal učitelja, ki je imel srce in um, ki ga Jezus išče od nas. In temu učitelju nekaj časa služil. Morda pa se me je zato Gospod kaaasneje enkrat odločil Rešiti? Je bila ta prigoda moja ničeva, a srčna in iskrena in dolgotrajna molitev iz vsega srca, ki Ga je ganila?? To ve LE ON. Vabljeni:
Film se začne, ko Japonec Dogen odide celo na Kitajsko iskat resnično svetniško osebo, da se Uči od nje. Tudi kristjan bo moral iti na to pot: da najde svetnika, ki bo Zadovoljen z njim. Hoja za Kristusom se začne le tako, in nič drugače, za 99% iskalcev. Dokler ta korak ni stojen, je vse le sladkasto momljanje z žalostnim koncem. Oglejte si ta film, kristjani - glede na to, kar vam je včasih prodajano v naših knjigarnah, tole vsekakor ne bo greh. Link:
https://www.youtube.com/watch?v=Q6XS3_D92FY
Ste si ogledali film o Dogenu Zendžiju, dobri ljudje? V čem je lahko koristen karantenskemu kristjanu? V mogočem:
OdgovoriIzbriši- Hoditi za Kristusom pomeni spoznavati sebe.
- Spoznati sebe pomeni POZABITI SEBE.
- Pozabiti sebe pomeni biti razsvetljen od vsega Stvarstva (materialnega + duhovnega).
- Biti Razsvetljeno od Stvarstva pomeni izgubiti (odvreči) svoj um in svoje telo ter um in telo drugih.
Takrat smo zreli, da sprejmemo Kristusov um in Kristusovo telo: naše telo postane Njegovo in naš um postane Njegov. Za kaj takega je po Dogenu potrebno popolno zaupanje v svoje Bistvo; v samo Jedro samega sebe, kajti naša duša je Božja, in je Bog v nas in je večna.
Nekaj duhovne askeze je torej nujne, da se naše srce/um očistita zemeljskih strasti in zmot do te mere, da iz našega Jedra ponovno zasije Luč, zašepeta Gospod. Prava duhovna askeza ni iskanje samega sebe ali Boga, niti čiščenje, ampak je že SAMA PO SEBI Bog v nas. Totalno predana molitev v čast Gospodu je že Bog v nas, takrat NI RAZMAKA med nami in Njim. V to je treba popolnoma zaupati.
Budizem torej popolnoma zaupa v Boga, ki je v nas inštaliran že od Začetka. Zato je Nebo možno že na Zemlji, in je nekaj raja možnega že tukaj, če je oseba pač svetniška, ker je vzpostavila ta stik z lokaliziranim Gospodom v sebi. Potem ga zlahka vzpostavi tudi z Vseobsežnim Gospodom vsega Stvarstva. Kristjan v obeh pojavnostih Gospoda prepozna Jezusa Kristusa, ter Očeta in Svetega Duha Ljubezni in sočutja.
Torej so ti moji komentarji povezani z Brankovim zaključkom teksta. Vse je povezano, ves svet je povezan, vse Stvarstvo je povezano s Stvarnikom takrat, ko posameznik izgubi svoj um in svoje telo, s tem, da pozabi nase in NAJDE RESNIČNEGA SEBE. Ta resnični JAZ pa se srečen vrže v prah pred Gospoda, ki je Kristus, in se od njega dodatno navzame Miru, sočutja, samo-darovanja, kot tudi OSTRINE, ki ločuje zrnje od plevela, četudi sta tako zrnje kot plevel Božja. Tako ostanki iz kuhinje kot kuhana hrana sta Božja, a nekaj je užitno za dušo, drugo pa je za na kompost. To božjo kmečko pamet je današnje krščanstvo že skoraj izgubilo. En dokaz:
Starejši kristjan mi je rekel: "Gledal sem film o svetem Frančišku, takoj za njim pa še o našem Alojziju Grozdetu. Nikjer nisem videl Frančiška, niti Grozdeta."
Res, grozna filma. Samo nekaj zunanjosti, režiserja brez shinjin/datsuraku, da bi lahko iz filma in igralcev izvlekla Boga. Že filmček/risanka o škofu Vovku je bil hudo boleč za ljubitelje svetosti in svetih, tale o fantu Grozdetu pa ni nič boljši. In enako z vsemi v njem nastopajočimi, tudi škofi in postulatorji - ni besed, kako pusto je bilo vse skupaj, kot RTVLJ dnevnik, ker v vseh njih ni prebujen Gospod, niso odvrženi lastni umi in telesa, vse je le mehanika. Včasih se zjočem, kako je to možno, da ni nobenega občutka za te stvari. Ste se zavedali, da morate pravzaprav delati propagando za svetost in svetnike? Kar ste posneli o Lojzetu Grozdetu vas bo vse preganjalo ob lokalni sodbi na koncu življenja. Pravzaprav ste vsi v smrtnem grehu, ker ste opustiti tisto, kar bi LAHKO storili. Snovalci filma o Dogenu pa tega niso opustili, četudi so baje "nihilisti" glede na teološke pripovednike v Lj.
Pa Bog pomagaj, jaz ne morem tu nič več od tega, kar sem spisal.
Hvala za komentar in spodbudo s filmom.
OdgovoriIzbrišiNikoli do tega ogleda filma nisem doumel, te tako imenovane praznine. Niti, ko sem nekoč bral v eni knjigi o tem, da je dobro najprej doseči praznino, kakšno praznino, saj potem nič ni itd., kaj se bom potem spominjal v zadnjih urah … Praznino? Sedaj šele dojemam, da praznina pomeni odvreči samega sebe, do te mere, da te materialni čuti v ničemer ne ovirajo več. Preprosto se jih naučiš ignorirati zaradi ugajanja višjemu Jazu oz. Bogu, ki je v nas. Ja, seveda, ali z drugimi besedami, da je srce in srčni um, ki je pravi um, le še za to eno stvar, ki ji rečemo Božji Duh – Nadduša. A prav razmišljam? Ha, šele zdaj razumem, kaj je t. i. »prazna cev« ko ničesar več ni, ostane le še tisto, kar je večno in neuničljivo. In to je naša individualna duša in pa Božji Duh. Torej ko materialna zavesa se umakne, se na odru ugleda lokalizirano Naddušo (Božjega Duha). Tako lahko komunikacija med nami in Bogom neovirano steče.
Ja, seveda, tudi Prabhupada je omenjal podobne reči v komentarjih Gite. Samo ni pa nikoli omenjal s takšno terminologijo oz. jaz je nisem takrat dojel. Rečeno je bilo, da do vseh treh aspektov Boga pridemo preprosto zgolj s ponavljanjem Svetega Imena. Ter, da vse čute zaposlimo v služenju Gospodu. Bil je predvsem poudarek na praktičnem služenju ne pa tako na tihi molitvi – meditaciji. Ampak ja, sedaj ko pogledam nazaj, se mi zdi bolj smiseln ta pristop samozatajevanja materialnega telesa ali pokore zato, ker smo mi ekstremno živi Kajnov rod ali z drugimi besedami ekstremno padli v duhovnem smislu. Oprostite, seveda ne mislim vse, eni ste vsekakor napredni, mislim na splošno, nase in na rajo.
Jezus je vsekakor to vedel, za to je pa priporočil pot, ki gre postopoma in je bolj podobna budistom na začetku samozatajevanja. Lahko bi dal bolj po krščansko za primerjavo prve puščavnike.
janez, kak zen mojster bi ti rekel: Too much thinking! Veliko razmišljanja: veliiiiko trpljenja! Malo razmišljanja, malo trpljenja. Nič razmišljanja: SAMO TO, takšno, kot je. Sprejetje.
IzbrišiDobro si napisal.
Bistvo je v tem: ko z obupano asketsko vadbo prideš do obupa in končno odvržeš vse svoje težave in jaz in mene, moje in ideje - ker NISO delovale: ZADIHAŠ. Namreč, ko je zaradi SILE ZBRANOSTI um v TEM trenutku, takrat, v tem trenutku, ZDAJ, ni več ega. Ni "jaza", ostane samo naše Bistvo, Jedro. Trpljenje preneha. To se lahko doseže tudi z noro zbranostjo na Gospoda, ja.
Kaj se takrat zgodi? Naš um/srce postane VELIIIIIIKO; čez ves svet se počasi razširi. Ni več ujeto v to, kar časti naša bolna civilizacija: jaz/mene/moje.
Takrat oseba doživi - kot pravi Dogen - razsvetljenje s strani celotnega Stvarstva. Odkrijemo povezanost Z VSEM, kar pa je končno rojeno izvorno sočutje, ljubezen; lokalni Bog v nas je spuščen iz kletke in postane to, kar je: Velik. Mahatma, maha-atma, velika duša, pravijo bhakte.
Če pa je vse le religiozna farsa - pa naj je zenovska, vaišnavska, krščanska ali mohamedanska, kjer se je ego naučil le nekega opičjega oponašanja - takrat pa padli guru cepi nove padle guruje; in padli škof cepi novega padlega škofa in padli roši cepi nove padle rošije. Tak je v glavnem danes naš svet: blefira. K sreči pa korona virus ne blefira. To je dobro. Dober učitelj je.
Zen (= totalna prisotnost) je osnova vsega resničnega, vsake religije: je postati Otrok. Totalna prisotnost v tem, kar delaš (npr. sediš) in kar si v svojem Jedru. A samo to, ko je doseženo, ni Rešitev. To je namreč askeza, ki brez nadaljevanja k Očetu pade nazaj v svet čutnosti, slej kot prej, ker smo čutna bitja. Krščanstvo in Vaišnjavizem pa podata končno Rešitev pred tem recidivom (v glavnem nazaj k spolnosti in denarju):
ZALJUBI SE! Zaljubi se v Osebo, ki je Živa! Le taka nora Ljubezen te lahko reši!! Seveda je ta Oseba Gospod, Bog. Point pa je v tem, da ta Oseba, ko se začneš truditi Ljubiti jo (kar pomeni pred tem držati se Njenih nasvetov), upošteva že samo tvoj TRUD, ki še ni čista Ljubezen, zato se ti, ganjena,
NA NEK NAČIN RAZODENE. Doživiš nekaj, kjer frojdovci oslepijo in onemijo: doživiš Srečanje, ki se ga naš lastni um ne more nikoli sam izmisliti. Je nekaj izven zmožnosti lastne psihe. Kajti da ti Miiiir; da ti Znanje (četudi si nešolan) in da ti Milost, ki te podre po tleh in Osvobodi. Taka duša postane 'nora', a ne na posveten način, ampak na svetega ... Postane končno normalna - to, kar je.
A vse to se začne le, če na nek način izumre jaz/mene/moje. Če pa jaz, mene, moje ostane, imamo namesto svetnikov, škofov, papežev, gurujev in imamov le: oblečene žabe. Regljanje v prazno. Mehanike, birokrate (klerike). Nobenega resnega sočutja, ampak regljanje Besede za samo-zadovoljitev svojih čutov.
Zato je bil Dogen za večino današnjih kristjanov svetnik, četudi se je ustavil pri Budi, ki je Gospodova Luč, Gospoda pa ni Spoznal Osebno. A nekateri izjemni asketi so lahko rešeni tudi v tem stanju, kar pa je za današnje razmehčane duše duhovni samomor.
Prav si povedal glede načinov služenja, a lažje je "afne guncat" v nekih grupnih popevanjih in plesih, se skrivati izza svetih maš, kot vztrajati v dolgoletnem tihem osamljenem sedenju pred zidom, kjer ti nihče ne potrjuje tvojega ega, zato ta iluzionist hitreje odmre. Naši sveti patriarhi so bili tudi puščavniki prav zaradi tega. Ta smrt je Kristusov grob, ki ga kristjani potrebujemo in iščemo, če se želimo Zbuditi. Šele potem je lahko Brankov zaključek resničen in ne nova kato-farsa.
Aleluja!
Pozdravljeni, se soočate s pravočasnimi finančnimi izzivi?
OdgovoriIzbrišiSem Susan Benson, sem posojilodajalec in tudi finančni svetovalec.
Glede na gospodarsko stagnacijo, ki jo svet doživlja zaradi nastajajočega virusa Corone, s prisotnostjo denarnega presežka v naši instituciji želimo pospešiti kroženje denarja s financiranjem strank s posojilom v Evropi in zunaj nje.
Ali potrebujete nujno posojilo za začetek podjetja, nakup hiše ali avtomobila? Potrebujete posojilo iz drugih osebnih razlogov? Če to berete in veste, da potrebujete finančno podporo, se obrnite na moje podjetje. Ponujamo vse vrste posojil, tako zavarovana kot nezavarovana posojila. Z nami lahko stopite v stik preko e-pošte: sunshinefinancialgroupinc@gmail.com ali mi pošljete sporočilo neposredno na WhatsApp preko: +447903159998 in prejmite odgovor v trenutku.
Smo celovito podjetje za finančne storitve in smo zavezani, da vam bomo pomagali izboljšati svoje dolgoročne in kratkoročne finančne cilje.
Lastnosti in ugodnosti;
* Udobnost - za posojilo lahko zaprosite kadarkoli in kjer koli.
* Fleksibilni znesek - Odločite se, koliko želite izposoditi.
* Hitro neposredno financiranje - prejmite posojilo v 24 urah po odobritvi.
* Fleksibilna obrestna mera 3,0%.
* Visoke odobritve
* Dobite možnost, da izberete datum vračila, tedensko, mesečno ali letno, v trajanju 1-30 let.
* Enostavna spletna aplikacija.
* Prilagojena navodila in strokovno znanje.
* Brez skritih stroškov
Številni ljudje zaradi nekaterih razlogov tako težko dobijo posojilo pri lokalnih bankah ali drugih finančnih zavodih.
Če resnično potrebujete rešitev za svoje finančne izzive, samo pišite mojemu podjetju, da vam bomo pomagali s posojilom. Pomagali smo številnim posameznikom in organizacijam, ki se po vsem svetu soočajo s finančnimi težavami. Ko se prijavite pri nas, se prijavite pri zaupanja vrednem podjetju, ki skrbi za vaše finančne potrebe, naša najpomembnejša prednostna naloga je vaša finančna stabilnost in za vas boste poskrbeli skozi celoten postopek.
Za več informacij o naši ponudbi za posojilo nam vljudno pošljite svojo posojilo preko:
E-pošta: sunshinefinancialgroupinc@gmail.com ALI;
WhatsApp: +447903159998
Če se pravilno predstavim, sem gospod Michael Benson zasebni posojilodajalec, dam najmanj 5000 EUR posojila ali njegovo protivrednost v drugih valutah za kakršen koli znesek posojil po obrestni meri 3%, to je finančna priložnost za vaše vrata, hitro dobite posojilo do leta 2021. Tam zunaj je toliko ljudi, ki iščejo finančne priložnosti ali pomoč za vogalom in v krajih, pa je še vedno ne dobijo, toda tukaj je. Priložnosti za financiranje na vašem pragu in kot take si ne morete privoščiti, da bi to priložnost izpustili. Ta storitev je namenjena ljudem, podjetjem, poslovnežem in ženskam ter ima na voljo poljuben znesek za več informacij. Pišite nam po e-pošti: MICHEALBENSONLOANAGENCY@GMAIL.COM, kontaktirajte@Michealbensonagency.com
OdgovoriIzbrišiObrazec za izposojo in ga vrnite, obiščite naše spletno mesto: https://michealbensonagency.com/,Whatsapp: +593962046134.
Polno ime .................
Zasebna telefonska številka ................
Država ..................
Naslov ................
Država ...............
Leta ..............
Prijavili ste se prej ali ne. .............
Država ..............
Znesek posojila. ..................
Obdobje izposoje ................
Poklic .................
Mesečni prihodek .....................
V znak priznanja za te podrobnosti vam bomo poslali soglasje z rokom odplačevanja, in če sprejmete določila in pogoje, boste lahko po odobritvi dobili posojilo, odvisno od resnosti, nujnosti in zaupanja, ki ga imamo za vas.
Čakam na vaš hiter odgovor.
Lep pozdrav
Micheal Benson.