tag:blogger.com,1999:blog-3792571442706399007.post4031940490490869310..comments2024-03-28T15:34:26.308+01:00Comments on Branko Cestnik Blog: Küng: Pogovorimo se o nezmotljivosti (prevod)Branko Cestnikhttp://www.blogger.com/profile/17626675856044969855noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-3792571442706399007.post-66956107025848778562016-04-29T07:33:12.751+02:002016-04-29T07:33:12.751+02:00Se strinjam s prvim komentarjem. Izbira teksta za ...Se strinjam s prvim komentarjem. Izbira teksta za prevod in tekst sam je nekak faraonski pristop, ker je enak faraonovemu glodajočemu vprašanju: Je Mojzes zmotljiv ali ni? Vernika po zvitem duhu sili, da se mora torej spraševati: »Je Bog zmotljiv ali ni, ko deluje preko svojih izbranih služabnikov, papeža?« Za mesnate vernike je zmotljiv, a v resnici Gospod ni nikoli zmotljiv. Zato tudi popravi eventualne zmote svojih iskrenih služabnikov. Kdor to dvomi, ga Duh spregleda. Daj Brane, napiši kaj živega, tole je vse nekam mrtvo in zvito. Le kako lahko izbranega ocenjuje nekdo, ki vidi samo – nič? Jn 9,39: »Če bi bili slepi, ne bi imeli greha. Ker pa govorite: 'Vidimo', vaš greh ostane.« Le kaj vidite, če duh v vas ni pravi? Duh dvoma in podtikanj ni Sveti duh. Opažamo lahko tudi tole taktiko: prvi poskus potolčenja dobrih nasvetov je v namigih, da je neka oseba proti papežu Frančišku. Ko je to ovrženo, se uporabi druga taktika: mar papež ni zmotljiv? Kakšen je duh, da piše take stvari, ki želijo zmesti vernika? Izgnati si to stvar in biti DUHOVNIK brez lažnega ponosa, je zdaj naloga. Obstajajo namreč sveti duhovniki in psevdo duhovniki. Oboji so Kristusovi, a niso enaki. Prepoznaš jih že po tem, s kom se radi družijo. jonahttps://www.blogger.com/profile/03793950184788779246noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3792571442706399007.post-75801933328348985682016-04-28T19:03:59.478+02:002016-04-28T19:03:59.478+02:00Cerkvene dogme so čez stoletja burile duhove, a le...Cerkvene dogme so čez stoletja burile duhove, a le tistim, ki jih hote ali nehote želijo obračati in s tem potegniti ljudi, da se dela razdor v temeljih cerkve. Papež je postavljen po božji volji in v luči duha se razume, da ima papež pred seboj potrebe in koristi cerkve. Tega se je dobro zavedal naš škof A. M. Slomšek v odgovoru papežu Piju IX., ki je poslal l.1849 škofom pismo in je želel preučiti obstoječe stanje čaščenja Marijinega brezmadežnega spočetja med kleriki in vernimi. A.M. Slomšek je odgovoril: » V vernem ljudstvu meni zaupane škofije je tako trdno zasidrano prepričanje o brezmadežnem spočetju blažene device Marije, da ga ne bi samo globoko prizadelo in užalilo, če bi kdo trdil nasprotno, marveč bi se tudi zelo začudilo, če bi mu šele sedaj predložili to dogmo, ki jo je treba v veri sprejeti. …« Škofje so se sicer čudili, čemu je potrebno posebej razglašati versko resnico, v katero že vsi katoličani verujejo. A so se sinovsko vdanostjo opravili nalogo in poslali odgovor papežu Piji IX, papeževo odločitev o razglasitvi te dogme pa sprejeli kot pravilno in modro. <br />Danes pa so zadeve ravno obratne, takšno zgoraj opisano rovarjenje in odpiranje vrat po svobodni razpravi za preučitev smiselnosti kontroverznih dogem ni plodno in slabi cerkev. Le komu pa to lahko koristi?<br />Darinkahttps://www.blogger.com/profile/14387498183404272480noreply@blogger.com